Baarmoedermond half verstreken

Discussie in 'De bevalling' gestart door Friesland90, 31 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Friesland
    oepsie haha!! Wel heeeel fijn dat je er nog op tijd achter kwam!! Wat een jonge vader heb jij:)!
    Hmm 40.2, beter dan 42 weken haha. Ik denk dat jij zonder hulp met 41 weken zal bevallen!

Truukjes
    gisteren avond seks gehad haha! Hij durfde wel nadat ik zei dat ukje t echt niet voelt:p. Maar helaas alleen harde buiken zonder pijn gehad:(. Balen want wil niet meer naar de vk hier haha.
    Vanmorgen onder de douche tepelstimulatie gedaan, maar ik vind het super irritant dus snel gekapt. Doet meer zeer dan dak er ontspannen van word!

Mc
    lekker geslapen?

2. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    @Lottie, dat denk ik niet. Want als ik de 40 weken haal, zou ik worden ingeleid, gezien de grootte van dit kindje. De VK zei dat het onnodig was om langer te wachten dan 40 weken, omdat het kindje dan qua grootte al 42 weken is.
    Tenzij er opnieuw toch nog een echo wordt gedaan en er toch nog anders wordt besloten, maar dat lijkt me stug..

Ja ben heel blij dat ik er op het laatste moment toch nog achter kwam. We konden ook geen origineel kadootje bedenken, want me vader heeft geld zat en koopt alles wat ie toch wil hebben. Daarom maakt mijn vriend (grafisch vormgever) een tegoedbon voor een fotoshoot met kinderen en kleinkinderen. En mijn zus die maakt nog een mooie taart (fondant)

Hier hielp de seks ook niet.. Kreeg ook alleen harde buiken helaas. En mijn vriend wil het nu niet meer proberen.. Hij schrikt af van me buik zegt ie, en durft het niet...

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Daarom zei ik, als het vanzelf zou gaan;). Nu je misschien ingeleid wordt denk ik dus dat je daarop moet wachten. Snappie?
    Mijn kindje zit ook al op 41.5 maar hier doen ze niks:(

Leuk idee die bon!!

Seks helpt meestal ook niet voor 39 weken las ik.
    Ach ja... Ga zo maar weer naar de vk, zal niks bijzonders gebeuren. Man was ook onderweg naar huis maar redt t weer niet om mee te gaan:(. Druk in Amsterdam. Of t spreekuur moet weer 20min uitlopen;)

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Afspraak verzet naar 15:00:). Manlief red het niet en nu kan ie z'n werk afmaken en daarna mee:)

5. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Friesland: Gelukkig, jij bent er ook nog :D Nou ja.. gelukkig.. had natuurlijk leuker geweest als je gewoon bevallen was, haha! Dat is wel ff schrikken, dat je er ineens achterkomt dat je paps 50 wordt :p Dus snel nog van alles regelen, goed bezig ;)

@ Lottie: Hee joh, ga jij eens bevallen! Anders klopt mijn gok niet ;) Hahah! Hoelaat moet je bij de VK zijn? (oh, ik lees het nu :D) Ik hoop dat de seks heeft geholpen en dat het gauw doorzet!

Ik heb overigens wel oke geslapen weer, erg blij mee! Kan ik er vandaag weer even tegenaan :)

6. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ik moet trouwens morgen ook weer naar de VK! Bedenk ik me nu ineens :)

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Mc
    ja ik MOET vandaag bevallen, want dat heb jij gegokt! Kleintje heeft nu weer de hik;). Ga zo wel ff springen:p
    gelukkig heb je ook vannacht lekker geslapen:)

8. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Hahah, springen? Pff, daar moet ik echt niet meer aan denken ;)
    Die van mij heeft trouwens ook zooo vaak de hik, vind het gewoon zielig :p

9. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    @Lottie, ohhh dat meen je niet..!!!! Zo bedoelde je dus.. Ohh dat hoop ik echt niet hoor.. Maar zelf hebben we dat gevoel ook wel een beetje moet ik eerlijk toegeven..

Succes bij de VK, ben heel benieuwd..

MC, morgen ook naar de VK?? Ik moet nog tot donderdag wachten helaas.. Hoop dat er dan eens gekeken wordt of ik ontsluiting heb of iets dergelijks, ben zo benieuwd..!! Niet dat het iets zegt, maar met ontsluiting kunnen ze wel strippen.

Hier ook aardig goed geslapen trouwens vannacht.. Gelukkig:)

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Mc
    ik weet t anders ook nie meer:p! Maar springen durf ik niet hoor met m'n bi haha

Friesland
    haha gelukkig heb je een goede gyn;). Mij laten ze doorlopen met bi en bloedarmoede en slaaptekort tot na 42 weken als ie niet vanzelf komt:(:(

11. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Friesland: Ze hebben bij mij nog nooit gekeken naar ontsluiting oid, maar dat is misschien ook maar beter voor m'n eigen rust, haha! :)

@ Lottie: Vind het echt raar hoor, dat ze je zolang laten doorlopen! Maar ik herken het ook wel dat ik altijd overdreven vrolijk doe als ik bij de VK zit. En dan zegt mn vriend achteraf: "Ehm, je had wel even kunnen zeggen nog dat je daar zoveel last van hebt, en dat.. en dat.." *zucht* Misschien moeten die mannen hun bek maar eens opentrekken daar ;)

12. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Friesland huppelt ook nog rond zie ik whaha. Deze baby's wachten gewoon alle 4 tot ze gehaald gaan worden of wat hulp krijgen dmv strippen ofzo.

Morgen spannende dag voor ons ze gaan inwendig kijken hoe het er voor staat en dan horen we op welke manier ze gaan inleiden. Sowieso deze week. Best een gek gevoel hoor dat je deze week ws gewoon moeder en vader word haha.

Ik moet eerlijk zeggen ben wel wat gespannen nu want ik krijg een andere gyn dan ik de afgelopen keren heb gehad ik ga er vanuit dat ze gewoon doen wat de proffesor heeft voorgeschreven. En niet weer andere plannen maken. Anders vraag ik gewoon naar de proff hoor. We blijven niet bezig.

Lottie ik vind het zo sneu voor je he dat die VK je toch ergens niet serieus genoeg neemt om actie te ondernemen. Al was het maar strippen en even kijken hoe het er voor staat. Kan net dat zetje zijn.

MC ook al zo'n hikkerd in de buik dus. Hier heel veel gehikt en nu is het ineens stukken minder. Het ging van 5 keer per dag nu naar 1 of 2 keer.

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    MC
    Haha, dat heb ik dus ook. Ben niet iemand die met een zielig gezicht gaat zitten. Daarom snapt misschien ook lang niet iedereen me haha. En idd, heb ook tegen die kerel van mij gezegd dat hij ook wat MOET zeggen;)

Cos
    Spannend hoor! Binnen 4 dagen zijn jullie papa en mama:D:D. En idd op je trepen staan (zeg ik:p;)), er zijn afspraken gemaakt en dat kan niet blijven veranderen!
    Ja, snap het ook niet hoor...kijken kan geen kwaad en strippen ook niet als je lichaam er klaar voor is!

14. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Cos: Wat spannend zeg! Ben heel benieuwd wat je morgen te horen krijgt!
    En wat betreft die hik: Ik merk ook de afgelopen week dat het minder is geworden. Inderdaad eerst ook echt 5x per dag ofzo, maar het is nu duidelijk minder. Dat hoort dus blijkbaar wel?

@ Lottie: Goedzo, laat vriendlief maar even praten dan. Wie weet kom jij dan ook ineens helemaal los ;)

Hebben jullie trouwens ook elke keer zoveel honger dat je gewoon niet meer weet wat je moet eten af en toe..? Ik vind het zo lastig elke keer :) Maar vind het ook moeilijk om te bedenken waar ik dan trek in heb!

15. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Ik hoop zelf dat de ontsluiting die er was met 35 weken mischien een cm of 2 is doorgezet. Zodat ze het vruchtwater kunnen breken...

Want echt inleiden met gel of pillen of infuus weet ik het lijkt me ook niet altijd ene pretje als ik dat zo eens lees.

We zullen zien.

Lottie inderdaad op je strepen staan ! haha

16. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Cos: Zo, jij gaat trouwens die Buik van de Maand wel even winnen he? ;) Goedzo!

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Heb de laatste paar dagen ineens meer trek, echt niet leuk!!!!!!! Heb genoeg liggen, maar blijf er even af tot ik op de weegschaal ben geweest bij de vk hahaha

18. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    cos
    Dat schijnt idd echt niet fijn te zijn als je niet genoeg ontsluiting hebt. Ook kan het dan nog een paar dagen duren...Ik hoop met je mee op meer ontsluiting:D

19. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Ja veel stemmen he... Er is nog 1 we gaan redelijk gelijk op. Ik dacht gisteren zet het ook even in mijn onderschrift ! haha

Ik heb trek in snackerij helemaal niet gezond dus. Echt zin in avond eten heb ik dan weer niet.

20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    mamacharlotte
    Ik heb jou een stem gegeven hihi.

cos
    je loopt al 5 stemmen voor op die andere!

Deel Deze Pagina