Baarmoedermond half verstreken

Discussie in 'De bevalling' gestart door Friesland90, 31 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Jaa lottie ik sms als ik meer weet of als er iets veranderd ! Mik is mijn buddie maar die heeft het af en toe druk met mama zijn he @ haha

Uhmm ik heb wel kramp nu ongesteldheidskrampen ook vanuit mn rug weer. En om eerlijk te zijn van alle harde buiken en rugweeetjes ed heb ik nog nooit ongesteldheidskrampen gehad..

Dus wie weet zet het nu door.

Jaaah ik hoop dat je morgen gestript kan worden Lottie, MAar dat slijm van jou klinkt ook wel hoopvol!

Ja friesland er komt hoe dan ook deze week een baby hier ! Waneer moet jij weer naar de VK ?

2. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Lottie: Ow, spannend, misschien idd slijmprop ofzo! Ik hoop ook dat die voorweeen straks zullen schelen bij de bevalling, zou prettig zijn ;) Jij trouwens vandaag echt op de 40-weken, gek idee of niet?

@ Cos: Goed nieuws! Spannend hoor, voor jou! Ben heel benieuwd of het gaat doorzetten! Duim voor je!

@ Friesland: Leuk, post je je buikfoto ook hier? :D

@ hier: Alles was weer goed bij de VK! Kleintje ligt mooi vast en heb z'n hoofdje weer kunnen voelen (en nu voelde ik het ook echt ;)) Ik moet alleen even bloed laten checken op antistoffen (schildklier), want als dat zo is, dan mag de VK mijn bevalling niet begeleiden en zal het hoe dan ook medisch worden. Ook nog even een extra ijzer-check, maar die is de afgelopen 3x al mooi opgelopen weer.

3. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    @Cos, dat klinkt hoopvol, inderdaad gaat het misschien nu wel doorzetten.. Hou ons op de hoogte hoor..!!

Ja inderdaad Lottie, je bent vandaag precies 40 weken..!!

@MamaCharlotte, fijn dat alles goed was bij de VK. Hoe heb je dat gevoeld dan? Van de binnenkant ofzo? Ohh hopen dat alles goed is met het bloedonderzoek dan.. Het zou wel jammer zijn als het dan als nog medisch wordt.

Bekijk bijlage 184403

Bekijk bijlage 184404
    Week 35 en week 38.5

4. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    TJonge jou buik is ook nog een stuk naar voren geschoten ..

Ik zal straks ook nog maar eens een foto laten maken wie weet is het wel de laatste haha :D

5. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Friesland: Haha, jouw buik is net zo 'naar voren gevallen' als die van mij, dat voelt echt raar he! Ik voel er in ieder geval wel een heel duidelijk verschil in na het indalen! Op die laatste foto lijkt het trouwens ook alsof je een beetje naar voren helt, haha! :p

En het hoofdje voelen: nee hoor, gewoon via mijn buik :) De VK drukt dan je handen mee naar beneden (echt zowat onder je schaambot, niet erg prettig gevoel) en dan voel je tussen je handen het hoofdje liggen. Ik durf het thuis niet zelf te doen, maar het is wel gaaf :D Vriendlief heeft het ook weer mogen voelen!

@ Cos: Ja, zou het maar doen, wie weet is het de laatste, hihi! :)

6. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    @Cos, die kans zit er dik in inderdaad.. Ik hoop ook dat het mijn laatste foto is hihihi.

@MamaCharlotte, ik denk dat dat zo lijkt. Want de linker foto had mijn vriend gemaakt, en de rechter heb ik zelf gedaan, met statief. Maar volgens mij stond de camera niet helemaal recht op het statief:D Ach boeie, maakt niet uit hoor:p hahaha

Ohh dat lijkt me wel raar om te voelen. Weet niet of ik dat wel zou durven hahaha. Geen idee waarom, maar dat lijkt me ook wel eng eigenlijk. Laat maar mooi de VK voelen hihi

Pff ik verveel me echt kapot vandaag zeg.. Heb ook nergens zin in en de dag kruuuuuiiipt voorbij.. Nog een uurtje, dan kan ik eindelijk met eten koken beginnen.. YESS:) haha

7. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Friesland: Ja klopt ook hoor, dat het zo lijkt :D Ik geloof je helemaal dat je nog steeds recht staat ;) Hihi!

Het is ook heel bizar, dat hoofdje voelen! Een beetje eng ook, straks maak ik het stuk ofzo (haha, daar ben ik altijd bang voor). Maar toch had het ook wel weer wat gaafs hoor!

Vervelend he, die echte verveel-dagjes.. Dan ga je dus ook echt zitten wachten, heel irritant! Ik ken het maar al te goed. Gelukkig gaat mijn dag vandaag wel snel, dankzij het VK-bezoekje en mijn uitslaap-actie :D Dat breekt de dag wel lekker.

Vanavond komt hier een vriendin langs, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik zo klaar ben met al dat socializen.. Heb gewoon niet zoveel zin meer om mensen te zien :) Ik ga maar uitgebreid zitten gapen ofzo, haha! ;) Ow, erg he..

8. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Hoofdje voelen apart he ?

Ik moet zeggen dat het ook heel apart is als ze strippen en het hoofdje dus aanraken brrr wat een vreemd pijnlijk gevoel baby baarmoeder enzo reageren gelijk dan.

Wat gaan jullie eten ?

9. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Ja lijkt mij ook heel apart inderdaad.. Maar wel heel griezelig inderdaad.. Ik denk dat mijn vriend het al helemaal niet durft te voelen haha die vind het ook eng, dat weet ik zeker haha.

Cos, Dat klinkt ook niet zo prettig moet ik zeggen:D

Wij gaan spaghetti eten. Hebben dat echt al in tijden niet gehad..!!

10. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ja, strippen lijkt me ook echt heel bizar (en pijnlijk, dat lees je ook altijd). Maar ik denk niet dat ze dat bij mij gaan doen, geen idee waarom. Heb het idee dat mijn VK ook niet zo gauw iets doet. Misschien als ik er straks echt doorheen zit en over de 40 weken kom?

@ Eten: Nog geen idee! Heb echt geen trek in avondeten ook, haha! Weet jij het al?

11. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Hier wordt het misschien ook spaghetti trouwens, riep mn vriend gister al :p

@ Friesland: Jouw vriend vindt het allemaal wel een beetje eng he :p Is hij straks wel gewoon bij de bevalling zonder flauw te vallen enzo? ;)

12. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Ach goed doorademen en ontspannen dan is het strippen wel te doen. Maar het is niet fijn nee omdat de beeb reageerd op dat strippen he.

Nou ik heb nog geen idee wat te eten.

Heb nu ook ff flinke krampen .. Zou het dan ???

13. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Ohh Cos, Spannend..!!! Menstruatie achtige krampen ofzo?? Dan kun je beter juist wel goed eten.. dan kun je er goed tegen aan vanavond of vannacht:p hihihihi

Ja de spagetti heeft goed gesmaakt hoor.. Zeker voor herhaling vatbaar. We eten dat eigenlijk niet zovaak. Meestal is het macaroni. Maar vind dit toch ook wel erg lekker. Alleen wat lastig te eten haha:p

Ja hij vind het allemaal wel wat griezelig en spannend hoor. Hij is ook snel bang dat ie de kleine pijn doet, door aan me buik te zitten / seks te hebben of wat dan ook. Ik denk dat hij met de bevalling het vooral heel moeilijk zal hebben met het feit dat ik dan pijn heb. Maar we zullen zien hoe het gaat. Mijn zus is erbij en dat voelt wel goed:) Dan is er ook iemand die hem kan ondersteunen hihihi.

14. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    He meiden!

Meldplicht!! Ik ben benieuwd of er inmiddels nieuwe baby's zijn hoor :D

@ Cos: Hebben de krampen doorgezet???

@ Friesland: Ach, je man is vast wel stoer tegen die tijd hoor! Ik denk dat er bij hun ook wel een soort ondersteun-kracht omhoog komt zo gauw ze aan dat bed staan :)

15. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Goedemorgen dames,

@MamaCharlotte, Hahahaha meldplicht:p
    Hier nog niks hoor.. Bij jou nog rustig??

@Cos, ik ben ook erg benieuwd..!!!!

Vanmorgen de abraham en het spandoek voor mijn vader in de tuin gezet. Om half 10 hadden we nog niks gehoord, dus maar even een smsje gedaan, of die z'n tuin wel had gezien. hahahahaha hij had het niet eens gezien...!!! Geweldig. Vanavond gaan we er heen om het kado en de taart te geven. Ben benieuwd hoor wat ie er allemaal van vind haha. 50 is niet niks natuurlijk:p

16. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Friesland: Gefeliciteerd met je vader!! Vond ie het wel leuk? :D Maak er vanavond maar wat gezelligs van voor hem!

En meldplicht: haha ja, dat hebben we in mijn topic bij de clubs altijd voor de hoogzwangeren ;) Is wel grappig, als je er dan even een dagje niet of minder bent, denken ze gelijk dat je bezig bent :p

Hier ook nog niks hoor en alles nog rustig. Wel weer ontzettend slaperig, net wakker maar zou zo weer kunnen slapen (en heb vannacht denk ik wel 11 uur geslapen :$) Maar goed, dat is denk ik echt de laatste-loodjes-moeheid.

17. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Hahaha ja dat is wel handig dan inderdaad..

Ik lees trouwens net toevallig in een ander topic dat Cos is bevallen van een zoon..
    Cos, Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje en geniet er van..!!!!

We wachten in spanning af naar je verhaal:) En ik hoop dat alles goed is gegaan met jou en de kleine..!!!

18. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    @MamaCharlotte, zo dan slaap je goed inderdaad..!!! hahaha nou beter te veel dan te weinig. Zou er alleen vandaag niet teveel aan toegeven, anders slaap je misschien komende nacht weer een stuk minder juist..!! (tenminste dat heb ik altijd hoor:p)

19. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Cos: Jeeej, het strippen heeft dus z'n werk gedaan! De tweede meid in dit topic die lekker bevallen is :D
    Van harte gefeliciteerd meid, en we zijn inderdaad heeeeel benieuwd naar het verhaal ;)

@ Friesland: Ja, is ook zo. Heb daar zelf ook snel last van hoor, dat ik dan 's avonds niet meer in slaap kom :p Maar op bed liggen is toch ook wel lekker :) Hihi!

20. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Ik lees net dat het een heftige bevalling is geweest met een vacuümpomp. Ik hoop maar dat het allemaal mee valt en dat ze snel herstelt enzo.. En dat het goed gaat me de kleine natuurlijk.

Ik lees trouwens ook net dat Lottie nog niet bevallen is. Als het goed is komt de VK om 14.00 uur bij haar langs, maar ze weet nog niet of ze dan gestript wordt of niet.. Dus we wachten af. Ik hoop het voor der..!!!

Ik moet morgen naar de VK, vind het toch wel spannend. Ik denk haast dat er niks zal gebeuren. Niet toucheren en niet strippen, maar ik hoop er wel een beetje op hoor.. Me buik doet vooral zo zeer en jeukt zo verschrikkelijk door al die straie, het is echt een verschrikking..!! Ik smeer me het apenzuur..

Deel Deze Pagina