De douche heeft het gelukkig goed gedaan De harde buiken zijn best afgezakt. Onder de douche had ik nog wel harde buiken, dus ik dacht ohh nee het helpt niet.. Maar eenmaal in bed gekropen werd het een stuk rustiger.. en ik heb zelfs heerlijk geslapen. Gelukkig maar. Hebben jullie ook zoveel voorweeën dan? Ik heb het elke keer in de avond sinds vorige week dan. En dan om de 5 á 10 minuten een harde buik. Niet pijnlijk trouwens. Ja het is inderdaad een jochie Die zijn meestal wat zwaarder hé? Maar 3300 gram was mijn kleine neefje bij de geboorte op 41 weken nog niet eens..!! haha. Ben benieuwd hoeveel die nog groeit tot de geboorte. Ohh spannend, veel succes. Laat je het even weten hoe de echo ging? Weten jullie het geslacht van jullie kindjes ook al? Of houden jullie dat geheim??
Nou Friesland, denk niet dat jij tot 42 weken gaat doorlopen hoor! t klinkt allemaal erg "onrustig"! Ben je dr ook wel klaar mee/voor of nog niet?
Spannend hoor, dat je zoveel voorwerk hebt! Ik vind wel dat ik erg veel harde buiken heb de laatste weken, af en toe ook in vlagen met regelmaat, ook vaak 's avonds in bed. Soms ook pijn erbij. Als ik opsta en ga lopen krijg ik ook al een harde buik, of als ik er overheen wrijf! Bizar! Maar ik geloof niet dat ik het echt zo vaak heb als jij. Zou het eigenlijk eens moeten bijhouden Hier inderdaad ook een jochie Zal het straks even laten weten hoe het is geweest!
Maar voorweeën zeggen toch niks over de datum van bevalling? Dan kan ik dus toch wel tot 40 weken met voorweeën rond lopen Ja ik ben er wel klaar voor eigenlijk. En in het ziekenhuis moest ik blijven, want ze hadden echt verwacht van het weekend dat het door zou zetten. Omdat de kleine er al klaar voor is zeiden de verloskundigen.. Maar een vriendin van mij had ook vanaf wek 37 al voorweeën.. En die is met 41.5 ingeleid.. Of is dit toch anders dan voorweeën ofzo?
voorweeën zegt idd niks over wanneer je gaat bevallen, helaas hier hebben ze alleen gemeten met de liggingsecho niet een gewicht geschat maar vk denkt rond de 8 pond met 40 weken, jongste was met 41 weken net geen 8 pond.
Nee, het zegt inderdaad niks, helaas.. Zo jammer! Net als de schatting van het gewicht.. Het blijft toch een schatting en ik heb hier ook zo vaak gelezen dat ze er dan naast bleken te zitten. Maar goed, we kunnen hoe dan ook alleen maar afwachten. En (weet niet of jullie net als ik ook thuis zitten en je dood vervelen) ik vind het errug prettig om hier op het forum nog een beetje vermaak te krijgen tijdens dat wachten, hihi!
haha ik heb er al 2, maar we zijn samen Fifi aan het kijken haha vk zei bij de jongste rond de 7 en 7,5 pond. toen hij werd geboren zei de kraamassistente (of hoe je diegene noemt) nou ik denk 8 pond haha. en ze zat er maar 50 gram naast
Mama charlotte, ik verveel me ook te pletter inderdaad Vooral omdat ik niet te veel kan doen omdat ik dan last van me rug krijg. ( heb een beknelling onder het schouderblad ). het gaat gelukkig goed zolang ik maar rustig aan doe. Die schattingen zeggen inderdaad ook niks. Ze hebben het bij de echo opgemeten, maar ik zag dat als ze een milimeter meer of minder deed, het al veel verschil maakte qua gewicht. We moeten gewoon afwachten hihi Wel knap van de kraamassistent trouwens..!!
Hebben jullie ook foto's van je buik?? Ben heel benieuwd haha Hier mijne.. van vorige week met 35 weken. Bekijk bijlage 180290
http://94.100.118.202/1392900001-1392950000/1392931001-1392931100/1392931051_5_yuV2.jpeg 36 weken mooie bol friesland!
Leuk, meiden! Mijn buikfoto met 35 weekjes (heb hem ook geplaatst bij de buik van de maand ) Bekijk bijlage 180334
En nog een met truitje aan: Bekijk bijlage 180335 Maar volgens mij winnen jullie het wel van me, prachtig grote buiken hoor meiden!
@ echo: Het ging echt megasnel en ik kon geen reet opmaken van alle beelden, maar volgens de echoscopiste was het perfect Onze kleine man is volgens alle metingen gewoon ruim 37 weken, hehe.. Die heeft weer een lekkere groeispurt gehad dus! Hij ligt nog altijd netjes met zn hoofdje naar beneden en ze schatte in dat hij met de geboorte tussen de 7,5 en 8 pond zal zijn! Ben benieuwd!
Moui, echt waar?? Ik vind je buik nog best groot hoor.. Volgens mij is ie wel te vergelijken met die van mij.. Of verkijk ik me daar dan op?? Wat een prachtige buik en mooie foto's mamacharlotte..!! Ohh ik heb nog niet gestemd.. ik ga op jouwe stemmen..!! hihi Ik had de buik van de maand actie vorige keer gewonnen.. Kreeg een bon t.w.v. 50 euro van prenatal Echt leuk!!! Die van jou is dus ook goed op groei hahaha beter toch? Hoe groter hoe sterker ze ook zijn na de geboorte.. dus dat is alleen maar mooi. Is ie ook al ingedaald??
bedoel de buik ban de baby haha dom van mij, had ik niet erbij gezet. mja bij beide jongen geen extra echo's gehad dus toen wist ik dat ook niet
Ohh de buikomvang van de baby bedoel je..!! Ohh die lag iets achter?? De buikomvang van onze kwam juist uit op 41.6 hahaha Dan zou ik nu dus al ruim 2 weken over tijd zijn, want dat was zaterdag dat ze die echo maakten.
Thanks voor het stemmen, Friesland! Wat gaaf dat je die bon gewonnen had Ik denk niet dat ik 'm ga winnen hoor, maar zou natuurlijk wel heel erg leuk zijn! Vind het idd ook super dat de kleine zo lekker groot is al, dat is alleen maar een goed teken! Had inderdaad nog gevraagd of ze kon zien of hij is ingedaald, maar dat had ze dan echt moeten voelen (schijn je op de echo niet te kunnen zien). Dus dat moet de VK dan maar weer even bekijken (hoef pas 12 sept weer!). Hoe vaak moeten jullie naar de VK? Ik vind het echt raar dat ik nu pas weer na 3 weken terug hoefde te komen.. Er is ook nog helemaal niks besproken over de bevalling ofzo En wow, was de buikomvang van jouw beeb als op 41.6? Damn.. Dan krijgt ie genoeg te eten bij je, hahah!
Ik dacht ook dat ik zo onderhand wel elke 2 weken mocht komen inderdaad! Maar goed, alles was gewoon goed ook, dus geen reden om eerder te komen. Maar ik moet zeggen dat het me nu wel wat begint te benauwen dat er nog helemaal niks over te bevalling is besproken. Moet ik niet zo onderhand bij het ZH aangemeld worden enzo? Willen ze mijn geboorteplan niet weten? Ik ga er maandag maar even voor bellen