Baarmoedermond half verstreken

Discussie in 'De bevalling' gestart door Friesland90, 31 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ow, @ Lottie: Ik ben bevallen met 39+4, ik had jou op 40+2 staan in mn poule, haha!

2. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    @Friesland: gemeen he, dat je lichaam je steeds zo voor de gek kan houden? Ik word er af en toe wel een beetje moe van hoor, want eigenlijk wordt je steeds blij gemaakt met een dooie mus zeg maar :p Ik las trouwens ooit ergens dat Bitter Lemon pas werkt vanaf 17 liter... Nog even doordrinken dus :p hahahaha of een infuusje ervan aanleggen :D

@Bloem: haaaaai! :D Wat geinig die verjaardagen! Harde buiken voel ik als een trekkig gevoel helemaal onderin bij mijn schaambot. Vervolgens wordt mijn hele buik wat harder dan normaal en kan ik echt een bal voelen zeg maar... ik ga ook steeds slapen met het idee van 'misschien vannacht!!! :D' en elke ochtend... 'he jammer...'

@fishergirl: hier hetzelfde. De hele dag al een zeurend gevoel zonder ritme/regelmaat/golfgevoel. Wel naar

@bloeddruk: is er dan toch hoop? :D Ik beviel van mijn dochtertje 5 dagen na de stijging, dat zou morgen zijn :D

@MC: ik wil ook met 39 nog wat :D ben benieuwd naar je verhaal!!!

Liefs, Janneke

3. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    @MC, ben zeer benieuwd naar je verhaal.. Ja het zal zeker wel een bizarre tijd zijn denk ik. Je sluit het ene grote gebeuren in je leven af en meteen dient zich een totaal nieuwe aan. Het is een hele omschakeling na 9 maanden zwangerschap..!!!
    Ik kijk er zo naar uit om ons kleintje te zijn.. hihi:)

@Bloem, welkom in dit topic haha leuk dat je mee komt kletsen. Wordt het toch nog wat gezelliger in dit topic, want het werd nou wel aardig stil moet ik zeggen. Ohh dat is inderdaad heel dichtbij ja, nog geen 10 minuutjes rijden...
    Ja ik hou ook ontzettend veel vocht vast. Zelfs mn slippers knellen al behoorlijk. Vanmiddag heel lang buiten in de schaduw gezeten met bikini aan en voetjes omhoog. Elke keer maar even met de plantenspuit me voetjes koel houden hahaha. Dat was wel eventjes genieten moet ik zeggen (met 2 cornetto's:p)

@Bloeddruk, dat geeft wel hoop Lottie en Janneke. Misschien beval je wel morgen dan Janneke, of een dagje later.. Maar dus misschien wel binnen week. Ben benieuwd of ik ook binnen een week zal bevallen, gezien mijn bloeddruk ook wat omhoog is gegaan..

@Krampen vannacht, hebben toch iets opgeleverd!!! Ik dacht de slijmprop al verloren te zijn, maar denk dat het delen waren, zoals de vk ook al vermoedde. Ik had vanmorgen een dikke klodder in me inlegkruisje. Het was behoorlijk glibberig en heeeel erg rekbaar. (sorry voor de verschrikkelijk vieze details:p) Maar ik denk wel dat dat het was. Er zat geen bloed bij. Later vanmiddag had ik nog een klein beetje, maar niet zoveel!!! Ik moet zeggen dat de krampen nu ook een stuk minder zijn. Dus misschien kwam het toch daar wel door.

@Bitterlemon, ooh ik hoorde dat het vanaf 3 flessen ongeveer moet gaan werken. Maar ja goed, volgens mij zijn het toch allemaal maar fabeltjes hoor:p hihihi

4. Superstring

Superstring Actief lid

3 feb 2011
    172
    0
    0
    mijn baarmoedermond was afgelopen dinsdag al helemaal verstreken, maar je ziet, hier nog steeds geen baby :( IK BEN HET ZO SPUUGZAT!!

5. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    He bluuuhhhh... Hier nog steeds geen baby... Mooie zondag om geboren te worden, dat wel :D Het is trouwens een zeldzame oktober! Deze oktober heeft 5 maandagen, 5 zaterdagen en 5 zondagen... Schijnt eens in de 8honderdnogwat jaar voor te komen :D Dus kom maar op kindjes!!!

6. FishersGirl

FishersGirl Actief lid

9 apr 2011
    378
    0
    0
    Regio Utrecht
    Nou hier ook nog steeds geen baby hoor! Toch wel weer fijn om hier te lezen dat ik niet de enige ben die het wachten zo spuugzat is... alsof het nooit zal gebeuren. Idioot natuurlijk, maar zo voelt het af en toe echt he?
    Ik had vannacht weer een paar flinke krampen, en heel veel last van mijn benen, maar alles is weer gezakt. Heb wel erg rommelende darmen... maar tegenwoordig denk ik echt bij alles wat ik voel dat het misschien een voorteken is, dus dat probeer ik maar niet meer te doen!!

@Friesland dat zal inderdaad de slijmprop zijn geweest! Helaas zegt dat nog steeds niks over wanneer het begint... ik ben 'm vorige week vrijdag in delen verloren en nog steeds niks...

@Janneke het is inderdaad weer een prachtige dag om geboren te worden! We gaan maar weer duimen...

Succes en sterkte allemaal dames!!

7. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Goedemorgen dames,

Hier ook nog geen baby maaaaaaaaar
    vanmorgen om kwart over 10 zijn me vliezen gebroken. Ik ging naast bed staan, en kon het niet tegen houden. Sinds dien blijft het maar lopen. Dus ik zit nu met een kraamverband in me onderbroek op een onderlegger:D
    Ik heb lichte krampen om de 5 minuten. Ik moet dan echt eventjes stil staan, alles neerleggen wat ik aan het doen ben en wachten tot het over is. Een minuut ongeveer. Het is nog goed te doen, dus ik vermoed nog niet veel ontsluiting te hebben.

De verloskundige is hier aan het begin van de middag. Dus ik denk tussen nu en 1 uur ofzo. Weet niet, we wachten wel eventjes af.

pauze *wee* au au

We vinden het wel heel spannend moet ik zeggen..!!! Het was ook heel raar, want ik werd wakker en ik dacht.. Ohh weer niks:( Morgen weer een kans. En ik lag een tijd tv te kijken, een hele lange kramp kreeg ik toen, en toen het vruchtwater naast bed. Dus het kan zo anders lopen dan je verwacht haha.

Ohh meiden, wat spannend dit zeg.. pfffff

8. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Friesland, wat spannend!!! Denk aan je, wie weet gaat t lekker snel hoor! Heel veel succes meid!!!

9. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Friesland
    whaaa gaaf!! Spannend!!!

10. Superstring

Superstring Actief lid

3 feb 2011
    172
    0
    0
    Jeee dat klinkt goed, hier okk.goed nieuws, ik ben vanmorgen mijn slijmprop verloren, dat is heel goed nieuws voir iemand die nog geen krampje heeft gehad haha. Friesland het zou leuk zijn als we samen op dezelfde dag de septembermammalijst afsluiten. Ik hoop het moet ie hier bij.mij wel opschieten. Is het bij.jou.nog vol te houden? Knuffel

11. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

31 jan 2011
    1.004
    0
    0
    wauw Friesland! Wat spannend!! Heel veel suc6!

hier sinds gisterenmiddag regelmatig harde buiken waarbij savonds rug en buikkrampen kwamen...toen opeens was t stil rond 22:00...
    had gehoopt dat t door zou zetten in weeen..
    Ach vandaag weer een dag..

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Superstring
    was ie helder? Ik beviel 3 dagen na het verliezen ervan;)

Bloem
    klinkt als voorweeen! Hopelijk snel t echte werk!

13. Superstring

Superstring Actief lid

3 feb 2011
    172
    0
    0
    Jep heel helder. Ik weet t zegt niks, kan vandaag, kan over drie dagen. Maar ern ding is zeker, vrijdag wordt ik ingeleid dus l as nger dan dat duurt het niet. Hoop wel.heel erg dat dat niet hoeft

14. FishersGirl

FishersGirl Actief lid

9 apr 2011
    378
    0
    0
    Regio Utrecht
    @Friesland WOW wat een goed nieuws en wat spannend!! Zet 'm op meid!!!

@Superstring Ik ben donderdag en vrijdag de slijmprop (deels) verloren, maar helaas nog altijd niks... Hoop voor je dat het bij jou wel snel zal gaan nu!! Ze gaan bij mij morgen een strippoging doen en ik mag morgen ook aangeven of ik na woensdag wil worden ingeleid... dus misschien wordt dat ook wel vrijdag... al heb ik nog steeds goede hoop dat er eerder wel wat zal gebeuren!!!

15. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Friesland!!!!! :D:D:D:D:D Jeeeeeeeeeej!!!!!!! Je kindje heeft werkelijk een prachtige dag uitgekozen!!!! Hopelijk gaat het allemaal lekker vlot en zonder complicaties!!! Ik kijk uit naar nieuws!!!! Ben helemaal happy voor je!! Nu Superstring, Bloem en ik nog :p

16. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Hier gister ook de slijmprop verloren. Ik had hem al eerder verloren, maar dat waren maar hele kleintje. Gister had ik echt een hele dikke klodder en inderdaad ook wat helderder dan die andere keren. Dus misschien toch een voorteken!!

VK is geweest. Ze komt tussen 4 en 5 ongeveer weer langs om te zien. De krampen en harde buiken blijven nog het zelfde. De ene keer zit er 5 minuten tussen en de andere keer een kwartier. De ene keer doet ie ook meer zeer en duurt ie langer dan de andere keer. Dus het komt langzaam op gang. Wel lekker hoor, kunnen we nog eventjes van het weer genieten (met af en toe tussen pozes haha:D) pfff

SuperString, dat zou zeker leuk zijn..!! Maar ik weet nog niet eens of ik vandaag nog wel beval. Het kan best na 12en worden hoor, dat weet je maar nooit. Het kan ook opeens heel hard gaan natuurlijk.. Ben benieuwd.. spannend.

17. Superstring

Superstring Actief lid

3 feb 2011
    172
    0
    0
    Nee maar jij weet in ieder geval dar je morgen zeker bevalt. Dat kan ik nog niet eens zeggen. Laten we duimen! Sterkte!

18. FishersGirl

FishersGirl Actief lid

9 apr 2011
    378
    0
    0
    Regio Utrecht
    @Janneke Ik moet ook nog hoor!!! ;)

@Friesland succes meid!! klinkt alsof het nog eventjes kan duren, maar uiterlijk morgen ben jij moeder!! :))

19. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    :)Oh sollie....:)

20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Friesland
    maar nog geen ontsluiting dus??? Of nu wel?

Deel Deze Pagina