Baarmoedermond half verstreken

Discussie in 'De bevalling' gestart door Friesland90, 31 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moui

moui Bekend lid

20 aug 2010
    587
    0
    0
    strippen word gewoon met de handen gedaan ja! haha gereedschap :p

toucheren word gewoon gekeken hoe ontsluiting is en bij strippen lopen ze een beetje te wroeten haha.

nou zelf lukt mij dat dus ook niet lottie ;)

2. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Ja ik wacht sowieso op zeker tot ik 37 weken ben.. Want ik wil heel graag thuis bevallen.. En dat mag pas vanaf 37 weken. Zelfs als ik een dag eerder zou bevallen, moet ik nog naar het ziekenhuis dan. En thuis lijkt me het mooist. 38 weken zou helemaal geweldig zijn..:):) Maar 40 liever niet hoor hahaha

Moui, lukt mij ook niet hoor. Van alles geprobeerd maar ik heb de hoop allang opgegeven eigenlijk:D Als je er te gefocust op bent wil het al helemaal niet lukken..

Strippen lijkt me best wel pijnlijk dan.. Hoop niet dat het nodig zal zijn..

3. moui

moui Bekend lid

20 aug 2010
    587
    0
    0
    ben ik "blij" dat ik niet de enigste ben friesland! ;)
    die hoop heb ik ook allang opgegeven hoor.
    hier weet ik zeker dat ik de 40 weken haal, beide heren waren te laat :p
    met 40 weken kan ik wel vragen om te strippen en dat ga ik zeker doen haha

4. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Ach ja, waar maken we ons eigenlijk druk om.. 40 weken is voor mij nog maar een kleine 4 weekjes te gaan.. En dan kunnen ze inderdaad strippen..!! Dat heeft ook niet altijd effect.. Maar veel later dan 41 weken zal het toch echt niet worden dames:)

Ik heb weinig geduld en kijk er erg naar uit, maar aan de andere kant ik vind ik het ook ontzettend spannend. hoe zal de bevalling gaan, hoe zal het zijn als de kleine er is, is ons leven echt even overhoop de eerste weken / maanden, of valt dat wel mee. Nog eventjes wachten moet me wel lukken:p

Ja het is altijd fijn om te weten dat je niet de enigste bent he??:D hahaha

5. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Friesland: Laat die kleine inderdaad nog maar even lekker zitten hoor :) Maar goed, zolang hij er zelf ook nog niet klaar voor is, zal hij ook wel blijven zitten. Dat regelt de natuur ook wel denk ik.

Maar het weinig geduld hebben ken ik wel hoor! Ik kan ook echt niet wachten om die kleine te mogen knuffelen! :D Maar aan de andere kant zou ik nu ook nog niet willen bevallen, ik zou het wel tot het eind willen meemaken. En dan netjes met 40 weken bevallen ofzo, hihi! Als we daar toch eens een stem in hadden he :p

6. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    MamaCharlotte, ja dat is ook wel weer waar inderdaad. Als het nog niet zn tijd is om te komen zal dat ook vast niet gebeuren door tonic te drinken, ananas te eten of een extra keer de trap op te lopen. Het lijkt me gewoon geinig om het te proberen om te zien of het echt helpt.. (of toeval is:D)

Als we er een stem in hadden dan zou ik niet eens weten welke datum ik moest kiezen hahahaha:p

7. moui

moui Bekend lid

20 aug 2010
    587
    0
    0
    nou ik mag met 40 weken al gestript worden omdat het de 3de is, bij 1ste en 2de doen ze het geloof ik niet zo vlug, bij de 2de was het pas met 40+5

hier ook ongeduldig :p

8. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Haha, dat is waar.. De nieuwsgierigheid is groot, waardoor de verleiding ook supergroot is om die dingen toch te proberen :p Maar ik vind het eerlijk gezegd nog een beetje eng hoor, zou me er niet aan willen wagen nog. Ik ben het zwanger zijn nog niet zat. Tegen die tijd dat ik het echt zat ben, dan komen die dingen wel :D Hoewel ik seks nu trouwens niet zou laten hoor ;) (maar zin heb ik toch niet meer, whaha)

9. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Moui, Ja dat zal inderdaad wel.. maar bij sommige doen ze het ook wel eerder. Ik denk ook dat het van je VK afhangt, en van je algehele welgesteldheid etc.

MamaCharlotte, ik zou nou juist de sex laten tot sowieso week 38. Aangezien ik wel veel haar dat dat de meest effectieve manier is, zou ik die tot het laatste bewaren:p hihi

10. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ja, is dat het meest effectief? Ik dacht zelf iets van wonderolie ofzo :D Maar dat is toch ranzig, dus dat hoef ik niet, hahah!

11. moui

moui Bekend lid

20 aug 2010
    587
    0
    0
    dan moet het wel goeie heftige seks zijn, wil het helpen haha

bij mijn oudste hebben ze toen met 39+6 gestript omdat ik die ochtend de slijmprop was verloren, dus getoucheerd en meteen maar gestript had net 1 cm ontsluiting.
    ligt echt van de situatie af ja.

12. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Ja moui, dat is ook zo.. We wachten het af.. hihi

MamaCharlotte, ja ze zeggen dat dat het meest effectief is.. Maar goed, bij de een werkt het wel en de ander niet. Dus misschien ook geluk? Wonderolie hoor ik veel verhalen over dat de kans dan groter is dat het kindje in het vruchtwater poept. En dat risico wil ik liever niet nemen.. Dus die sla ik over.
    Ook tonic en bitter lemon lees ik verhalen over, dus denk dat ik dat ook niet ga proberen hahaha er blijft niet veel over. Nou ja we zien wel hoor..

Ik ga maar eens naar bedje. Best last van me heupen. Vooral de nachten, hopelijk valt het deze nacht wat mee..
    Weltrusten!

13. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Oh, dat wist ik niet van wonderolie! Dan zou ik het idd ook laten staan ja..!

Jullie een beetje kunnen slapen vannacht? Ik gelukkig weer redelijk :) Wel wakker geworden met hele harde buiken, maar sinds douchen is het wel weer weg gelukkig.

14. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Ja daarom. of het zo is of niet, geen idee.. Maar als ze zeggen dat de kans aanwezig is, zou ik het er echt niet op wagen hoor. Dan wacht ik nog liever 4 weken..!!! Neem geen risico's liever..

Ja ik heb goed geslapen. had wel ontzettend last van me heupen, maar of dat nou gezakt is door de paracetamol, de massage, of het anders in bed liggen weet ik niet. Maar ik heb er goed mee geslapen en weinig last van gehad.

Wel erg jammer dat de schilders hier om half 8 aan de slag zijn gegaan. En nu staat de voordeur wagenwijd open want die zijn ze aan het verven. Elke keer slaat de hond weer aan:( Die is er best onrustig van..

Hebben jullie soms ook opeens best pijn aan je schaambot? Soms doet het eventjes heel zeer.. Denk dat ie dan draait of er tegen aanligt.

15. moui

moui Bekend lid

20 aug 2010
    587
    0
    0
    dat gevoel heb ik ook weleens ja.

denk op zich goed geslapen af en toe wakker geworden, maar weet er niet veel meer van haha

is wel vervelend dat je hond aanslaat, mja is ook vreemd he deur open en van die vreemde gasten daar

16. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Hahaha dan heb je vast wel goed geslapen denk ik:p Is een goed teken als je het je niet kunt herinneren hihi

Gelukkig zijn de schilders weer weg.. Alleen jammer dat de deuren open moeten blijven staan omdat ze nat zijn en dat het nu regent:(

17. moui

moui Bekend lid

20 aug 2010
    587
    0
    0
    hier net een paar druppels, verder gelukkig droog. moest zoonlief met de fiets van school ophalen

18. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Ja het is hier gelukkig ook weer opgehouden:)

19. moui

moui Bekend lid

20 aug 2010
    587
    0
    0
    en toen toch nog een bui regen haha

pff ben gesloopt van het fietsen :(
    buikje vond het ook niet prettig, volgens mij

20. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010