Baarmoedermond half verstreken

Discussie in 'De bevalling' gestart door Friesland90, 31 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moui

moui Bekend lid

20 aug 2010
    587
    0
    0
    haha nee!
    helaas :(
    beetje vervelend gevoel in de buik van het fietsen

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    nou ik heb 3 dagen in het ziekenhuis gelegen voor de inleiding..
    dag 1 1 centimeter ontsluiting.
    dag 2 had ik 2 centimeter s`ochtends en smiddags in een keer weer 1 centimeter???? ik zei tegen die vk dat kan toch niet? als ie al 2 was dan kan ie toch niet terug gaan..
    en later toen alles achter de rug was en ik naar huis mocht kreeg ik een lijst mee, met alle handelingen wat ze hebben gedaan staat erop, om 11.05uur 2 cm onsluiting.. 11.44uur 1cm.
    11.45 2 cm hahaa dus ze schreven echt alles op he..

3. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Ohh jammer.. :( haha Ik dacht misschien begint het nu wel..
    Ik had net wel een flinke harde buik met goede steken onderin.. Maar nog steeds niet met regelmaat.. Denk dat dit nog wel een paar weekjes gaat duren zo.
    Elke keer hoop ik dat het door gaat zetten:D Zou wel wat vroeg wezen, maar zou niet erg zijn zeiden de gyn. en VK gezien het gewicht..

4. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Hè eindelijk iemand met een ervaring wat onze vraag betreft:)
    Wat gek dat dat kan eigenlijk, maar had al een beetje zon vermoeden dat het wel kon.
    Heb je ook enig idee of de baarmoedermond dan weer terug kan gaan als de eenmaal verstreken is, of weet je dat niet?

Nog van harte gefeliciteerd trouwens.. verder alles goed gegaan met de bevalling?

5. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey meiss..

dat verstreken volgens mij niet hoor!!
    en ik dnek dat het ook echt ligt aan hoe de vk voelt qua centimeters. ik bedoel de ene heeft dikkere vingers dan de andere toch;) hahaha

ja verder was alles goed gegaan op die 72uur na dan.
    ik mocht eindelijk op die zaterdag avon om 22.32 uur beginnen met persen en om 23.30uur was ze er eindelijk..
    ik heb 5 dagen geschreeuwd nooit meer.
    maar daarna wilde ik meteen weer haha tot nu.
    het was zo`n speciaal en bijzonder gevoel dat persen, het gevoel dat ze eruit kwam en uiteindelijk dat warme glibberige poppetje op je buik hebben liggen.. super gewoon...
    ik zou nu wel weer willen haha (maar daar wachten we nog even mee;))

6. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    oh ja ter aanvulling..
    ik was 42.2 weken zwanger:)
    en heb telkens gezegd ooo de 37 weken haal ik niet hoor haha dus ik telde al af vanaf 37 weken.. nou kan je zeggendat duurt eeuwennnnn hahaha

7. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    He meiden!

Er is hier lekker veel gekletst zeg, gezellig :D

Hier ook wel goed geslapen, maar ik ervaar ook zoveel verschillende pijntjes rond m'n onderbuik dat ik het allemaal niet meer kan bijhouden ;) Alles voelt echt stijf als ik 's morgens opsta of lang in dezelfde houding blijf. Last van lage rugpijnen die doorwerken naar mn buik, last tussen m'n benen (liezen ofzo?), last van die drukkende pijn onderin, last van harde buiken, last van menstruatiepijnen.. Pffff! :p Ik zie het allemaal maar als voorwerk en het zal er in die laatste weken toch wel bijhoren allemaal! Vriendlief is erg ongerust bij elk pijntje, maar ik probeer me toch een beetje groot te houden hoor.

Wat een raar rotweer inderdaad, bah! Ik moet zo nog even langs de huisarts om mn bloeduitslagen op te halen, maar dan heb ik weer even wat te doen :)

8. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    hahaha dat weet ik, ik begon al met aftellen vanaf week 30. Vandaar dat topic in Zwangerschap.

Ja inderdaad.. ze voelen allemaal anders dat is wel zo.. Ben nou getoucheerd door 2 verschillende en die zeiden wel het zelfde, dus het zal wel.. Ik wacht het wel rustig af.. Het maakt ook niet hoor, gewoon interessante info om te weten over je eigen lichaam:p haha

Ja, ik denk dat ik de eerste weken ook wel zal zeggen, nooit weer. Dat heb ik gewoon met de zwangerschap al. Ik hoef de komende jaren niet weer zwanger te worden hoor ben er nou wel even heel erg zat van haha.. Maar dat veranderd misschien ook wel met een paar maanden weer hihi

9. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    MamaCharlotte, die pijntjes en klachtjes komen mij erg bekend voor moet ik zeggen:D Alleen zit er totaaaal geen regelmaat in en ik wordt er ook niks wijzer van. Dan denk ik, oohh het valt eigenlijk ook wel mee en dan voel ik het weer en denk ik oohh nee doet toch wel zeer!! En de ene keer die steken onderin, de andere keer menstruatie krampen, harde buiken, het wisselt allemaal mooi af hahaha Het zal vast allemaal voorwerk zijn inderdaad. Maar af wachten tot het doorzet, al kan dat nog wel even gaan duren ben ik bang.. Zoals Babyhope ook al zegt

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    oh meidd dat verandert meteen als je de kleine op je buik hebt liggen haha

jolisa is ons eerste kindje..
    en ik mis de zwangerchap nu al terwijl ik het ook best zwaar vond..
    dat geschop en gedraai in je buik, als je alleen bent maar toch niet echt alleen bent hahha..
    ik kwam zondags thuis en ik ging s`avonds in bed liggen en ik tikte op mijn buik in mijn slaap, mijn vriend maakte me wakker en zei wat doe je nu?? je meissie ligt daar langs je hahaha:)
    gewoon dat gevoel is zo gek

11. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Friesland: Jaa, irritant he, dat er ook totaal geen regelmaat ofzo inzit! Hier ook hoor. Elke dag voel ik volgens mij wel weer wat nieuws :p Zo was ik gisternacht ook ineens klaarwakker geworden van een steek halverwege m'n rug aan de rechterkant, op 1 bepaalde plek. Werd er gewoon misselijk van! Maar denk dat er gewoon een spiertje niet goed zat ofzo? Raaaare dingen ;) Ik ben stiekem ook bang dat ik langer ga doorlopen hoor (ik ga er iig maar wel vanuit, dan valt het misschien mee :D)

@ babyhope: Lijkt me ook heeel bizar, als je die buik ineens niet meer hebt! Vriendlief zei ook al: "Ik ga het wel missen hoor, je buik!" :D Ik geniet ook echt nog onwijs van die buik en alle bewegingen, denk niet dat ik die ooit zat zou kunnen zijn!

12. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Hebben jullie trouwens ook een beurs gevoel van onderen? Het voelt soms net alsof me kruis gewoon blauw is ofzo. Maar dat is niet zo..

13. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Babyhope, ja dat lijkt me ook heel raar..!!! Je bent gewoon 9 maanden zwanger en zo opeens zit er niks meer in je buik. Denk dat je daar wel heel erg aan moet wennen. En het een paar weken na de bevalling ook zeker wel gaat missen. Al denk ik dat dat gevoel ook vanzelf wel weer over gaat.. Tenminste je natuurlijk een grote kinderwens hebt en meer kinderen wilt haha.

14. moui

moui Bekend lid

20 aug 2010
    587
    0
    0
    ff snel, heb ff geprobeerd te slapen, dat zijn 20 min. geworden en nu dus nog zo moe als wat :(

hier geen beurs gevoel van onderen.

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hai hai!

Oehh weer die rot wonderolie;). Please dames doe het niet. Te vaak gehoord dat het gevaarlijk is voor de baby! Ken zelfs meerdere voorbeelden! Kindjes kunnen het er benauwd van krijgen en dan poepen in t vruchtwater!!! Dat wil je niet lijkt me;)!?

Schaambot
    heb ik ongeveer 20 weken elke dag pijn aan gehad. Nu overheerst de bekkeninstabiliteit hihi

hier
    Vannacht voor het eerst over de bevalling gedroomd! Of bijna dan;). Ik verloor de slijmprop en kreeg weeën haha

16. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Friesland: Jup, daardoor loop ik ook een beetje wijdbeens, whaha! Dus hier ook een beurs gevoel tussen de benen :p Maf he?

@ moui: Vervelend he, die moeheid! Ik heb er sinds de 30 weken ongeveer extreem veel last van, maar mijn ijzer is wat te laag en sinds vandaag weet ik ook (eindelijk) dat mijn schildklier niet goed functioneert.. Erg balen dus, want daardoor ben ik echt extra moe! Ik lig op een dag voornamelijk op bed..

@ Lottie: De wonderolie doen we niet meer! :D Ennuh, spannend, die droom! Wie weet zegt het iets ;)

17. moui

moui Bekend lid

20 aug 2010
    587
    0
    0
    mijn ijzer is ook wel laag, maar niet laag genoeg. geloof 7.2 en ze doen pas wat als die onder de 6.4 is ofzo had ik gelezen.
    het gerommel blijft aan de gang, als ik opstra stukje loop steeds harde buik en raar gevoel naar beneden.
    ben ook ff in bad geweest kreeg toen echt een paar voorweeën.
    net ff met de hond gewandeld en ook tussendoor zo'n gevoel, maar had geen klok ofzo bij.

ik zit echt te hopen dat het niet lang meer duurt, ik kom trouwens ook steeds moeilijker erbij hoor, dus het gerommel moet toch wel wat doen lijkt mij!

18. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Mamacharlotte
    haha denk eerder dat t door dit topic komt:p!!
    Al die "vieze" praat:p

Moui
    jammer hè dat gerommel echt niets zegt over wanneer je bevalt!? Gelukkig besef ik het me aardig, maar toch blijf je hopen;).
    En ik hoop voor jou natuurlijk ook dat t snel begint!!

19. moui

moui Bekend lid

20 aug 2010
    587
    0
    0
    ja hoop blijf je toch houden he! ;)

hier nu een uurtje dat ze om de 4/5 min. komen en veel doen ook echt pijn.

20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Moui
    spannend! Hup ukje van moui, nou geen geintjes meer;).

Hier ook om de 5-7 min hardebuiken, maar doen geen zeer. Licht gevoelig noem ik t meer. Maar weet zeker dat t niks is, heb t nl vaak;)

Deel Deze Pagina