Anders ga je even douchen!!? Als het toeneemt zijn het echte weeën. Ik ging toen van elke 5 min naar elke 2min
douchen kan niet, ons bad is niet waterdicht langs de randen een paar van 2/3min. gehad en ook weer een paar van 7min.
50sec. bad kan wel, zo wild doe ik toch niet in bad haha heb vk gebeld, moet afwachten of ze echt om de 4/5 min. blijven komen
Ja dacht ik al En 50sec is nog niet lang genoeg. Ik belde pas toen ze echt om de 4-5min kwamen, minimaal 60 sec aanhielden en dat minimaal n uur. Moet nu ook zo zei deze vk. Hopelijk zet het door! In bad zou t ook moeten toenemen
Moui, wat spannend..!! Hoe gaat het nu??? Bij mij kwam de VK inderdaad ook pas toen het om de 5 minuten heel consequent kwam en ruim 1,5 uur aanhield en niet zakte door een douche of warmte zak / kruik tegen je buik aan. Hier ook wel harde buiken heel veel vanavond, heb het niet bij gehouden.. maar ze doen ook geen zeer..
om de 4 min. en had er ook om de 2min. het is wel nr. 3 en nr. 2 had ik geen pijnlijke weeën en duurde ook niet meer dan 1 min.
Als je twijfelt zou ik gewoon weer bellen hoor.. Ze kunnen dan beter even langs komen dan dat je onzeker de nacht in gaat.. En bang bent dat je ontsluiting krijgt zonder dat je het door hebt.
ik had 2 uur lan om de 4/5 min. met een paar uitschieters van 7min. had ik bij nr.2 ook. werd ook gezegd klinkt naar voorwerk, maar nu is het afwachten. hoor de laatste tijd vaker dat ze zo laks doen. nja ik zie het wel hoe de nacht gaat
Yep laks doen ze bij mij ook! Had verteld dat ik veel hardebuiken heb en soms dagen met regelmaat. Vraagt ze "zijn het weeën?". Dus ik zei "eh denk het niet..". En toen ging ze verder. Zonder enige vraag of onderzoek. En ik was nog voor de 37 weken. Ook schijnen ze hier in het ziekenhuis pas echt iets te doen met 42 weken. Zit nu in t kleine kamertje. Had weer n beetje diarree (vanmorgen ook) en nu ineens steeds krampjes onderin m'n buik. Maar hele korte krampjes dus zullen dan m'n darmen wel zijn haha. Gelukkig kan ik er hier over praten, alle "vieze dingen" hebben we bijna wel gehad. Ga zo maar weer naar bed! Moui al bevallen!!!!!?????
ik ben gister 3 keer groot uit geweest, en normaal is dat bij mij maar 1x in 3 dagen haha heb op bed nog een paar pijnlijke gehad, maar ineens om de 10min. af en toe eens wakker geweest van nog wat pijnlijke. maar helaas laatste tijd hoor ik het echt vaak, ook mensen die eigenlijk nooit verwacht hadden 39 weken te halen, heeft weeënremmers gehad met 29 weken, en nu doodop van de weeën die eerst de hele nacht regelmatig komen en dan ineens weer afzakken, zegt die vk gewoon droog ja die slapeloze nachten ben je nou toch wel aan gewend.... of een gyn die iemand belooft in te leiden, omdat ze het niet meer uithoud van de pijn en door de pijn niet kan slapen en als ze dan voor datum moet bellen te horen krijgen dat de gyn het ineens niet wil. en denk ook dat het daardoor bij mij afzakt, want op het moment dat ik zeg van dan en dan bel ik en als die tijd dan om is, zakken ze wat af en of ik durf tegen die tijd niet eens te bellen. bang dat ik weer te horen krijg ga maar slapen.
@ Lottie: Vervelend dat je vannacht een beetje aan de dunne was! Hoe is je nacht verder geweest? Haha, ja hoor, kom maar met alle vieze praatjes, hier mag het @ moui: Jammer dat het niet doorgezet heeft hoor! Is het niet zo dat je bij een 2e en 3e ook veel meer 'gerommel' in de laatste weken hebt? Dat hoor/lees je ook zo onwijs vaak! Sterkte ermee!
Mamacharlotte de rest van de nacht alleen de gebruikelijke pijn in m'n bekken gehad. Hoe was jou nacht? Je hoeft niet meer gerommel te hebben. Wij hebben ook al een zoontje en deze keer alleen een stuk meer harde buiken. Maar kan allerlei oorzaken hebben (net verhuisd en al weken aan t verbouwen)