Baarmoedermond half verstreken

Discussie in 'De bevalling' gestart door Friesland90, 31 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Daar had ik dacht ik al gekeken, maar via telefoon ging dat wat lastig. Misschien vanavond via de laptop. Thanks iig!

Irritant die misselijkheid!
    Hier ook moe...slapen zit er niet in...zoonlief is al wakker hoor ik...

2. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Hahaha nou volgens mij komt het ook door het weer.. Heb bijna 3 uur op de bank gelegen.. House kijken hihi. Heb alle seizoenen gedownload en ben druk bezig om seizoen 1 af te zien:p

Ja ik heb inderdaad maar eens wat met dat pendelen gedaan. Ik was wel nieuwsgierig wat eruit zou komen. Ik had natuurlijk gehoopt 37 weken, maar helaas, dat was niet zo. Laten we maar van de pendels uit gaan dan, dan kan het alleen maar meevallen hihi

Moui, Jammer dat het niet heeft doorgezet. Aan de andere kant wel weer fijn dat het gerommeld even ophoud, want als dat heel lang aanhoudt is ook erg vermoeiend natuurlijk. En nou hopen dat die kleine je niet weer de gek aan steekt..!!!

3. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Oh ja wat de gedichtjes betreft. Wij konden ook via internet niet slagen. We kwamen elke keer weer op dezelfde onnozele gedichtjes (sorry:p) uit die we niks aan vonden.

Daarom hebben we het gedichtje uit een ander kaartje uit een boek wat we bij de drukker weg hebben.. Voordat ik een leuk gedichtje tegen kwam, was ik van plan om zelf iets te gaan maken. Vind ik ook een leuk en origineel idee. Maar deze tekst vertaalde precies mijn woorden. Ik heb niet echt tips eigenlijk voor je waar je zou kunnen kijken, het is gewoon lastig..

Wij hebben het kaartje van deze leverancier
    Geboortekaartjes.FamilyCards.nl - Bestel online de allermooiste geboortekaartjes!

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Thanks, ik ga ff spieken straks!

Heb 1 iemand laten pendelen net haha. Kwam 13sept uit

5. moui

moui Bekend lid

20 aug 2010
    587
    0
    0
    ik had vorige week laten doen, ben benieuwd of het klopt.
    heb ze ook maar in me handtekening gezet haha

6. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Leuk he, die pendels?? Ik had dat ook gedaan toen ik nog probeerde zwanger te worden. 1 van de pendels was uit gekomen. Had er toen 4 geloof ik.. Maar het lijkt erop dat er nu niet zoveel mensen meer pendelen. Jammer is dat. Maar zullen wel ontzettend veel aanvragen zijn.

7. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Friesland: Leuk, House! :) Ik ken ze allemaal, heb ze allemaal in de kast staan, hihi!

@ moui: Als jouw pendels kloppen dan zou je wel overtijd gaan he, dus laten we hopen van niet! ;)

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    House is zeker leuk!!

Pendels
    hier 9 pendels gehad voor ik zwanger werd en geen enkele klopte;)

9. moui

moui Bekend lid

20 aug 2010
    587
    0
    0
    ik heb dag voordat ik testte laten pendelen, en ze had het goed dat ik zwanger was van een meid :D

heb vk nog even gebeld, omdat ik sinds vanochtend wat bloedverlies heb. en volgens haar komt het door het rommelen.
    nu afwachten wanneer het echt doorzet

10. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    9?? En geen 1 goed??:$ Jeetje.. haha
    Ach het is ook maar voor de fun natuurlijk.. Zaten ze er allemaal heel ver naast, of wel in de buurt??

moui, vervelend hoor dat het zo lang duurt. Had gehoopt dat het al aan het doorzetten was.. Maar nog niet dus. Je VK is in ieder geval op de hoogte. Voor het zelfde geld zet het vannacht wel door. Kan natuurlijk ook nog wel eventjes duren, maar hoop het niet voor je meid..!!!

11. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Moui, heb je al sex gehad? Als je vliezen nog niet zijn gebroken mag het.. En het kan net dat extra zijn zodat het gaat doorzetten..!!

Heeft natuurlijk wel alleen effect als het al echt aan het beginnen is, maar goed baat het niet schaad het niet, lijkt me zo..

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Friesland
    Ja haha serieus!! Ook alle pendels zeiden meisje;). We krijgen als het goed is echt een jongen:p:p
    De meeste zaten er wel aardig ver vanaf ja. Van een paar maanden tot 1-2 jaar zelfs haha.

seks
    Dan moet je wel klaarkomen;) Anders heeft t schijnbaar weinig tot geen effect...........Oja ik zei dat er in sperma oxytoxine zit, maar bedoelde prostaglandine. OEPS. Maar je maakt wel oxytoxine aan als je klaarkomt, dat bedoelde ik...

13. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Maar voor de sperma hoeven wij niet klaar te komen.. Alleen onze hubbie's:D Dus dat maakt volgens mij niet uit..
    Alleen als je zelf ook klaarkomt heb je denk ik meer kansen. Maar goed, dan maar met wat minder kansen hoor:p

Ik kan mijn hubbie nog niet zo ver krijgen helaas:( Hij vind het echt te eng..

(Wat een praat ook hé..!!:D)

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hahaha dat bedoel ik ook niet:p. Maar door klaarkomen wordt er oxytoxine aangemaakt en dat is het stofje wat ervoor zorgt dat je bm gaat samentrekken;). Wat prostaglandine deed weet ik ff nie meer.
    Ik wil het ook wel uitproberen, maar dan over een paar dagen. Eerst even verder met de klussen in huis hahaha. Wel jammer, want ik wil stiekem ook gewoon bevallen!!!!!!!!!!!

15. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ik heb me ook vaak laten pendelen in de tijd dat wij bezig waren, maar niks klopte en het zat er allemaal erg ver naast! Tja, we hebben er wat langer over gedaan en dan wordt de kans natuurlijk ook wat kleiner dat ze het dan goed hebben ;)

Wat zijn jullie weer lekkere praatjes aan het houden hier, hihi! :D Nou, moet kunnen hoor, we kennen elkaar toch niet, dat scheelt :p

16. moui

moui Bekend lid

20 aug 2010
    587
    0
    0
    nou weet niet of ik wel durf ivm dat beetje bloedverlies ;)
    en weet ook niet of dat kwaad kan

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Denk dat het er vanzelf wel aankomt bij jou moui! De weeën bedoel ik;). Bloedverlies zegt meestal wel wat!

18. moui

moui Bekend lid

20 aug 2010
    587
    0
    0
    het is nog steeds rustig gebleven, wel met opstaan en lopen harde buiken, maar verder niks.

straks na 11 uur pas controle. nja over 1 week word ik iig gestript! nog maar 1 week!!! :D

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Oehh dus seks is toch de beste optie;)!! Haha

hier is het beleid heel maf hoorde ik gisteren. Ze laten je pas met 42 weken voor het eerst langs de gyn gaan om te kijken hoe t met de kleine gaat enz. Echt belachelijk, we gaan dat ook niet accepteren. Daardoor gaat t juist nog zo vaak mis in NL en adviseren ze tegenwoordig juist om niet langer dan tot 41 weken door te lopen!!

20. moui

moui Bekend lid

20 aug 2010
    587
    0
    0
    met 41 weken mag ik ervoor kiezen om ingeleid te worden, dus dat is wel fijn!

vanavond dan toch maar ff mannetje verleiden, anders maar zo'n kanaal opzoeken haha wie weet helpt het wat haha

Deel Deze Pagina