Hoi allemaal, Mijn NOD dag is pas rond de 30ste en zit nu al te stressen. De 13de zou mijn ei gesprongen zijn en heb nu al twee dagen hele zere boobies (dit gaat af en aan soms minder last en dan weer heel erg) ook het tepelhof van een borst is ineens veel groter (wat ik ook raar vind is dat dit maar aan een kat is) en ik ben vreselijk sagerijnig. Me vriend hoeft maar iets te zeggen wat me op dat moment niet aanstaat en ik ontplof bijna. Ik heb hier normaal nooit last van alleen soms wat zere borsten voor mijn menstruatie (maar niet zo zeer als nu). Zou dit een teken kunnen zijn?! en moet nog zo lang wachten voordat ik er een testje aan kan wagen pffffff, wie herkent dit?
Loos en bijna niet haalbaar advies voor vrouwen die zwanger willen worden; zet het van je af en wacht netjes je NOD af. Je kan jezelf helemaal gek maken met allerlei symptomen, vaak hebben ze met je eisprong of met je komende menstruatie te maken. Natuurlijk hoop ik voor je dat het iets anders is, maar de 30ste gaat nog lang duren als je nu al aan het stressen bent. Succes!