Baarmoedermond/hals nog voor NOD

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door littleM, 16 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. littleM

littleM Lid

31 mrt 2011
    12
    1
    0
    Zeker geen vervelende vraag hoor :) door mijn studie hebben we het even aan de kant gezet en besloten dat wij begin 2012 serieus actie zouden ondernemen en t nu gewoon even laten rusten..

Studie is inmiddels klaar :)

2. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    dames, ik vind het naar voor little m dat jullie haar beslissing ter discussie stellen, terwijl het topic gaat over haar bevindingen tijdens een zwangerschap.
    Misschien is het haar eerste zwangerschap en is ze onverwacht snel zwanger geraakt en heeft er daardoor vertrouwen in dat er snel een volgende zwangerschap zal komen? je kent de situatie toch niet en ieders persoonlijke motieven? Ik zou misschien wel hetzelfde beslissen want vind het verhaal van de huisarts heel logisch klinken. Wat moet je dan? Afwachten in onzekerheid, tot de 20 WEKEN echo of een punctie of andere narigheid? Nu voelt het misschien nog niet als een abortus, meer een soort morning after idee. ALs je moet wachten wodt het echt een abortus of misschien wel een bevalling. Ik kan me voorstellen dat je met zo'n percentage dan wel kiest voor vroegtijdig stoppen met de zwanegrschap.
    Het zal hoe dan ook wel zwaar vallen, want zo'n beslissing is rationeel heel logisch misschien maar je moet er wel mee dealen.

Ik wil hier dan ook alle steun uitspreken en sterkte de komende tijd en heel veel succes met een nieuwe zwangerschap!

3. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    eens met de bovenstaande reactie. Wat een verschrikkelijke moeilijke keuze.. ik kan me je keuze ook voorstellen!

Ik moet zeggen zelf mijn BM niet te voelen.. ook vriendlief voelt niets "aan het einde van de tunnel" :D hahah..
    Hoe zou dit komen? Beetje raar overigens.. eigen vingers niet lang genoeg? of misschien herken ik het niet al zijnde baarmoeder mond?

4. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Ik ook niet bjanc. Voel wel iets maar weet niet hoe of wat

Deel Deze Pagina