Hoi Dames, Mijn cervix slijm is erg elastisch.. Dat is toch een teken dat je in je vruchtbare periode zit? Maar heb vanmorgen een ovu test gedaan van kruidvat en was een licht streepje.. Niet heel denderend.. Ik voel wel van alles.. Komt m'n ei er dan wel aan? Ik drink wel erg veel water.. (Heb een personal trainer en doe dus veel aan kracht training n gezonde voeding waarbij ik veel moet drinken.. Kan dat vele drinken een negatief effect hebben op de ovu testjes? Alles is nieuw voor mij.. Zit in m'n 1e ronde! Groetjesss
Voor een juist resultaat voor een ovutest kan je beter 2/3 uur niet drinken en daarna testen met je urine. Door veel drinken is je urine niet geconcentreerd genoeg om goed te kunnen meten.
Als je er draden van kan trekken en het is doorzichtig. Beetje zoals rauw eiwit, dan komt je ei eraan.
Je ovulatie test kan je ook het beste elke dag op dezelfde tijd doen en inderdaad niet teveel drinken. Alsik je zo hoor over je slijm dan zal je vandaag je eisprong hebben gehad, dus Hopelijk heb je veel geklust . Als je het niet zeker weet kan je ook altijd nog je baarmoedermond voelen die is tijdens je eisprong hoog zacht en iets open.