Baarmoedermond hoog en menstruatie??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dedee, 10 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dedee

Dedee Actief lid

15 feb 2015
    140
    0
    0
    Alles wat moet, weinig wat mag, en .. eten! Vooral
    Hoi hoi iedereen,

Even een rare vraag, al vind 'k er niet meteen iets van terug. Mijn baarmoedermond staat hoog (kan er bijna niet aan), al heb 'k wel 2 dagen bruinverlies gehad, met een klets donkerrood erbij ook.

Wat moet 'k hier uit afleiden? Want 'k lees precies overal dat je baarmoedermond laag hoort te staan tijdens je menstruatie. :(
    Ik heb echt echt echt geen geen geeeeen zin om weer naar de gynae te gaan. Heb er al genoeg gezeten het laatste jaar.

Help?

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Hoi!
    Wat vervelend dat jullie al weer zo'n tijd bezig zijn.
    Ip zit je baarmoedermond hoog en open tijdens je ovulatie en laag en dicht tijdens menstruatie..
    Misschien de volgende ronde je temperatuur opmeten of ovulatietesten?

Misschien een ovulatie bloeding.. Deze had ik ook ineens na mijn missed abortion.

3. Dedee

Dedee Actief lid

15 feb 2015
    140
    0
    0
    Dank je voor je reactie, Moonlight.

Het is heel bizar. Heb 't nog nooit eerder gehad. Wel extreme pijn, ons mama zei dat het op weeën leek. Groeipijnen in m'n rug. Voelde erger als m'n voorgaande mk's, dat wel. Bah.

Het blijft toch gek, die hoge baarmoeder, niet?

4. XmoonlightX

Op zich is een hoge baarmoedermond niet raar, omdat dit tijdens een ovulatie is.

Wanneer zou je ongesteld moeten worden?

5. Dedee

Dedee Actief lid

15 feb 2015
    140
    0
    0
    Ik was 3 weken overtijd..

6. XmoonlightX

Geen test gedaan?

7. Dedee

Dedee Actief lid

15 feb 2015
    140
    0
    0
    Miskraam nummer 3 is een feit. Heel gek, want de testen gaven negatief. Uiteindelijk was het "niet volledig weg" toen ze een echo deden. Gelukkig kwam het er uiteindelijk natuurlijk uit. Apfu, wat een maand.

Volgens de gynae is m'n baarmoeder nu weer schoon en hersteld. Ze deden ook testen om te kijken of er afwijkingen waren. Gelukkig is alles in orde. Kleine opluchting.

Deel Deze Pagina