Dames lk ben nieuw op dit forum geef me raad Mijn laatste menstruatie was 23 september maar nog steeds niks te zien 24 september onveilig gevreen met me mannetje, daarna terug gekomen naar nl. Me man woont nog in turkije. Nooit aan de pil geweest Heb 6 keer getest en 1 x me huisarts maar allemaal negatief (alles urinetest) Ze zegt dat ik niet zwanger ben want anders zou ik hcg aanmaken en dat zit niet in mijn urine. En daardoor verwijst ze me ook niet door voor bloedprikken Heb altijd regelmatige cyclus van 28 dagen ik ben af en toe wel 1 dag eerder maar nooit later 1 week nadat ik terug was van turkije dunne ontlasting gehad 4-5 dagen lang. 1 week opgehouden en nog 1 dag dunne ontlasting Symptomen die ik heb: -barstende hoofdpijn (vandaag niet meer) -avond misselijk -buikklachten soms rondom navel dan weer rechtsonder dan weer linksonder - rugpijn -gevoelige borsten maar geen pijn De dokter heeft naar me buik geluisterd of me darmen pijn deden maar ze waren alleen gevoelig. De dokter zei dat mijn misselijkheid en hoofdpijn daardoor zou kunnen komen. En dat menstruatie bij sommige mensen wel kan uitblijven Nu is mijn vraag heeft iemand zelfde meegemaakt en kan ik alsnog zwanger zijn? Kan ik vi vk een bloedtest krijgen? Tips zijn welkom Wordt helemaal gek van t onduidelijke situatie
Hi, ik ben weleens 12 dagen overtijd geweest en was niet zwanger. Bij beide zwangerschappen testte ik 2 dagen voor nod al positief en werden de testen steeds donkerder ..heb een week lang elke dag zo wat getest. Wel had ik bij mijn eerste eerst een positieve maar heel licht tweede streepje en testte bij de huisarts negatief die zei dat ik niet zwanger was maar was het toch echt wel.
Ok dus het word maar even afwachten.. Toen je niet zwanger was hoeveelste dag bn je toen ongesteld geworden?
? Je hebt dag na menstruatie sex gehad, daarna niet meer. Denk dat dat te vroeg in cyclus is im er zwanger van te zijn. Daarna mogelijk een griepje, dat kan t wel in de war gooien.
Je cyclus kan in de war zijn door dat je ziek bent geweest, als je 23 sept ongesteld bent geworden en 24 sept gemeenschap hebt gehad is de kans erg klein dat je zwanger bent.
Ja ik weet dat de kans heel klein is omdat ik niet in me vruchtbare dagen zat, maar me vriendin is ook zo zwanger geworden. Mijn nicht kon alleen met een bloedtest zien dat ze zwanger was. Dan wacht ik gewoon nog een weekje af, t is geen fijn gevoel
Dames bedankt ik ben wel beetje gerust gesteld nu. Ik wacht gewoon tot mijn volgende menstruatie als er dan nog niks is dan ga ik gewoon eisen voor een bloedtest.. Xxxx