Hoi dames, Ik weet even niet wat ik ermee aanmoet behalve afwachten dan Op het moment als ik uitga van vorige maand 6 dagen over tijd! Als ik uitga van de langste cyclus 3 dagen. Nu heb ik al vanaf vorige week donderdag het gevoel dat ik ongesteld ga worden maar nog geen drupje gezien tot nu toe.. Gisterenmiddag een test gedaan van cb, die met een plusje.. Negatief! Maar ook nog niet ongesteld en zelfs vandaag geen gevoel meer dat ik dat ga worden. Wat moet ik nu denken? Ik had toch wel verwacht dat als ik echt zwanger ben dat de test van gisterenmiddag positief zou zijn? wel wat pijnlijke borsten en steeds misselijk grrrr Zou ik het kleine beetje hoop dat ik heb op moeten geven of zou er nog een kansje zijn? Iemand ervaring?
Ik heb precies hetzelfde als jij! Uitgaand van mijn langste cyclus nu 6 dagen overtijd, donderdag en vrijdag het gevoel dat je ongesteld gaat worden/wat krampjes maar tot op vandaag niks en 2 negatieve testen! Had deze maand ook een super goed gevoel er over....ik wacht nog maar af, van het weekend weer testen! Weet je wanneer je ei was?
Als je weet wanneer je ei was 15 dagen erna testen. Weet je het niet dan zou ik die van kv nemen 2v5 met ochtend urine. Die is erg gevoelig.
Vervelend hè die onzekerheid.. Ik word liever gewoon ongesteld dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben.. Ik had deze maand juist helemaal niet het gevoel dat het gelukt zou zijn. Mijn vriend was op zakenreis en we hebben de laatste dag voor hij weg ging nog wel seks gehad maar ik kreeg zo'n dag of 2 daarna pas vruchtbaar slijm. Ik gebruik nog geen ovulatietesten ofzo omdat we nog niet zo lang bezig zijn dus wanneer het precies was weet ik niet. weet jij wel wanneer je ei was?
Nee ik weet het niet precies. Als ik het weekend nog niet ongesteld ben dan ga ik die halen. Alleen zijn die niet net zo gevoelig als de cb met plusje? Jij gefeliciteerd met je zwangerschap
Misschien eens een KV test van 2v5 met ochtendurine doen. Als het pril is, kan het zijn dat de test nog niet reageerd op middagurine.
Bedankt! Ja ik heb geen ervaring met die + test. Wel met de van kv 2v5 die gaf bij mij heeel duidelijk resultaat. hoop toch erg voor je dat het raak is! Ik duim voor je!
Dankjewel ik hoop het ook natuurlijk! Maar verwacht het niet meer eigenlijk haha .. Ik wacht gewoon af en laat het hier nog even weten
Nee nog steeds niet ongesteld geworden ook helemaal niet meer het gevoel dat het nog gaat komen. Vandaag even testjes bij de kruidvat gehaald en ga morgenvroeg nog een testje wagen. Ben een beetje bang dat ik geen eisprong heb gehad maar heb toch echt rekbaar slijm gehad en heb ook enorme menstruatiekrampen gehad. Sinds een paar dagen ook misselijk in de avond en pijnlijke borsten..
Herkenbaar. Ik had deze maand ook ineens een cyclus van 37 dagen. heb een week lang een zeurderig gevoel gehad. niet echt menstruatie pijn... talloze negatieve testen en ineens kreeg ik een heel licht streepje. volgende dag weer getest. helaas was deze negatief. ineens kreeg ik gister middag kramp. en savonds kwam mijn menstruatie door. enorm balen!! maar goed... volgende keer weer een nieuwe ronde. (inmiddels al 1.5 jaar bezig) het kan alle kanten op meid. of je cyclus is net zoals de mijne een beetje van slag en komt alsnog door. of je bent toch zwanger en je hcg heeft een lage aanmaak en wie weet test je later wel positief. je hcg zou stijgen om 2-3 dagen. ik heb verhalen gehoord dat er vrouwen zijn die pas na 2 weken positief testen en de ander zelfs pas na 2 of 3 maanden, het is echt verschillend per vrouw, je kan niets anders doen dan afwachten. succes meid! hopelijk blijft je menstruatie uit en mogen we je snel feliciteren
hè bah wat vervelend dat het toch door is gekomen bij je! En nog vervelender dat jullie al 1,5 jaar bezig zijn. zijn jullie al wel eens bij de huisarts geweest? Ik hoop dat je volgende maand positief test!!! Ik heb er zelf niet zoveel vertrouwen meer in. Vanmiddag toch een kv testje gedaan maar was weer negatief. Ik denk dat mijn cyclus indd deze maand een beetje van slag is, hopelijk word ik nu wel snel ongesteld dan kunnen we verder met de volgende maand. Jij ook heel veel succes!
Naar he dat onzekere! Ja we zijn 3 weken geleden bij de huisarts geweest Die heeft mijn vriend naar een fertiliteit afdeling gestuurd. Sperma onderzoek gehad eergisteren daarvan de uitslag gekregen en die was positief. Geen afwijking te bekennen gelukkig. Nadat de uitslag van mijn vriend binnen was kreeg ik een verwijskaart voor de gyn. As maandag ga ik een afspraak maken. En hopelijk is bij mij ook alles in orde... We zullen zien! Maar positief blijven is belangrijk
Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden en na het negatieve testje (waar ik te weinig urine in had gedaan, stommerd!) van gisterenmiddag, vanmorgen niet meer durven testen. Heb ook niet het gevoel ongesteld te worden dus wacht ik maar weer af... Begin me langzaam toch wel een beetje zorgen te maken.. Wanneer is een cyclus nu echt te lang of niet meer normaal? Vandaag zit ik op dag 40.. Wat goed van je Angela dat je zo positief blijft! kan me voorstellen dat het niet altijd makkelijk is. En enorm fijn dat er geen afwijkingen te bekennen zijn bij je vriend. Hopelijk is het bij jou ook allemaal goed en ben je gewoon lekker snel ik verwachting Lief dat jullie er nog naar vragen
Hey Kelsey (en andere meiden), Ik was aan het lezen en je verhaal is heel herkenbaar. Ik zit nu op dag 37. Mijn langste cyclus was 35, maar het is ook wel eens 27 dagen. Vorig weekend en dit weekend een test gedaan, negatief. Op dag 23 dacht ik dat mijn menstruatie begon, maar was twee dagen wat bruin bloed, heel weinig. En daarna nog twee dagen met afvegen slijm met een streepje roze/paars/rood bloed. Ik ben ook af en toe misselijk, verlies veel doorzichtig/rekbaar slijm, makkelijk duizelig, diarree en heb veel last van lage rugpijn (vooral als ik wat gedaan heb). Kreeg de stille hoop dat het dit keer wel zou lukken. We zijn inmiddels ook al meer dan een jaar bezig en nu bezig met een fertiliteitsonderzoek. Krijg nu een HSG als mijn menstruatie begint en daarna gaan ze weer echo's maken en bloed prikken. Helaas al voor de derde keer. Twee keer is mijn progesteron te laag geweest en denken ze te laat te zijn geweest met prikken. Ook zaten mijn darmen een keer in de weg waardoor ze niet gezien hebben of er een eisprong is geweest. We wachten maar af en moeten blijven hopen, ondanks dat het soms lastig is. Soms denk ik ook dat ik gek wordt, net of ik mijn eigen lijf niet meer ken. Hou je ons op de hoogte Kelsey?
en nu ondertussen al wat meer bekend bij je?? ben nieuwschierig!! ik ben gister naar de gyn geweest, gelukkig is alles helemaal in orde, geen afwijkingen cystes blaasjes of wat dan ook gevonden. eergister mijn eisprong gehad, en ze kon duidelijk zien dat ik die heb gehad. sterker nog.. het bleken er 2 te zijn wat heel bijzonder was! helaas te vroeg om iets te kunnen zien. maar het onderzoek gaat gewoon verder. Vrijdag moet ik bloed laten prikken, en dan de 2e of 3e dag van mijn volgende menstruatie ook bloed prikken. zo kunnen ze de waardes bepalen. als de uitslagen binnen zijn moet ik weer een afspraak maken. mocht ik ondertussen wel zwanger zijn.. dan moet ik ook weer bellen en alsnog bloed laten prikken. en gaan ze kijken of alles in orde is. voor mij ziet het er dus redelijk positief uit, en mocht het nou wel ineens raak zijn. kunnen het er zomaar 2 zijn! zo gek,,, we hebben helemaal geen tweelingen in de families. maar goed dat zegt natuurlijk niks.... ook moet ik erbij zeggen dat ik nu bezig ben met een ander huis. we hebben vorige week gekeken bij een ander huis. en verwachten vandaag de definitieve goedkeuring. ik ben dus heel druk geweest met het huis. en natuurlijk denk ik ook aan zwanger worden maar dat was deze maand even anders! ze zeggen wel eens dat als je er niet zoveel aan denkt....... (wat ik zo vervelend vind dat mensen dat kunnen zeggen) maar wie weet... is het waar! ach we gaan nergens vanuit... ben blij dat er wat word gedaan d.m.v onderzoeken. ik ben benieuwd hoe het met jou is nu.....