Ik zit vandaag 3 dagen na eisprong Maar had een paar krampjes dus ik ging even voelen Mijn baarmoedermond zit hoog zacht en open Ook stevig crème afscheiding met rekbaar eiwit slijm!? Mijn eisprong is toch al geweest dus dit snap ik niet? Wat kan dit zijn ? Moeten we voor de zekerheid nog eens kroelen ? 26 januari positieve knal ovulatie test 28 januari tempsteiging
Volgens mij heeft de stand van je baarmoeder voelen alleen nut als je dat gedurende je gehele cyclus doet en niet even random. Dus ik vraag me af wat je daar aan af kunt leiden nu. Van temperaturen heb ik geen verstand helaas, dus kan je daar niet mee helpen. En wat betreft seks met je partner, dat is altijd goed lijkt me .
Geen idee. Voor zwangerschapssymptomen is het in elk geval veel te vroeg. Het is nog niet eens ingenesteld. Waarschijnlijk gewoon een ander after-ei symptoom dan dat je gewend bent.
Haha ja weet dat dat veel te vroeg is maar mijn punt was meer dar ik bang ben dat mijn eisprong misschien dus toch niet geweest was ?