Tja het is een beetje een rare vraag... we willen een lijntje spannen in onze woonkamer voor de kaartjes. Zijn daar toevallig spreciale lijntjes voor? Heeft iemand ooit een vlag laten maken van zijn of haar geboorte kaartje. Tips?!
Ik had gewoon cadeaulint gekocht en maakte de kaartjes daar aan vast met een paperklipje,blijft erg goed zitten. Door mijn werk heb ik ervaring met die kleine wasknijpertjes voor aan zo'n lijntje en als je er een beetje hard in knijpt knijp je ze kapot en glijden de kaartjes er uit.
Idd gewoon cadeaulint of zijde band uit de naaiwinkel spannen.. Dat gebruiken wij ook altijd voor de kerstkaarten..
Ik heb bij mensen ook wel eens gezien dat ze gekregen babykleertjes hieraan ophingen, maar dan moet je toch wel een stevig lijntje hebben, niet? Of zou dat ook gewoon met lint kunnen? Groetjes, Josien
Ik denk dat lint gaat scheuren (hangt er een beetje vanaf hoe je het bevestigd), maar denk dat het met zijde band wel zal gaan. Wel een leuk idee trouwens..
ik hing de kleding ook aan dat kadolint gewoon van dat smalle kado lint wat je gewoon bij de bruna kan kopen. ik had er 15 sets kleding aan hangen en het was echt sterk genoeg