Hoi dames Woensdag was mijn ovulatietest bijna positief maar net geen knaller Mijn vriend controleert altijd mijn cervixslijm en je kon er draden van trekken, hij zei ook dat baarmoedermond laag lag en open stond. Sindsdien lopen testen af, cervixslijm word minder. Gisteren zei hij dat baarmoedermond hoog lag en minder open stond dan ervoor, ook geen slijm te zien Hoe kan dit? Heb altijd gelezen dat tijdens je vruchtbare dagen je baarmoedermond hoog ligt
Op het moment dat die zacht en open is en er rekbaar slijm is zou ik toch snel aan de slag gaan. Als die weer dicht is ben je vast te laat denk ik . :/ Bij mij was die weer een dagje open de dag voor ik positief teste op mijn hcg test. Kon daar nergens wat over vinden dus vond dat wel interesant. Het beste kun je het gewoon bij houden met een app en kijken naar overeenkomsten/verschillen. Over ovu testen weet ik niet zoveel eerlijk gezegt. Was net zwanger voor ik ze kon gebruiken, lagen al in de kast. Maar volgens mij woe positief is toch dond/vrijdag open? Dus ik zou dan woe, don of vrij aan de slag zijn geweest. En mischien was die knaller er een paar uur eerder? of in de nacht als het een ochtend test was? Edit: Hij was medium soft medium de dag voor de test. Dus niet helemaal open. Even ff nagecheckt
Hebben zondag, dinsdag, woensdag, donderdag rn zaterdag geklust Bij mij staat die altijd wat open Door bevalling maar woensdag en donderdag stond ze heel erg open en gisteren weer zoals anders. Hopelijk hebben we genoeg geklust dan Ov test was licht positief savonds rond 17u en de olgende dag smorgene om 6u30 alweer veel minder
Ja dan mischien eerder op de dag dik positief geweest toch? ^_^ maar volgens mij hebben jullie de vruchtbare dagen en het klussen dan wel goed hoor, dus daar zou het deze maand denk ik echt niet aan liggen! Succes. ^_^