Dag allemaal, Ik wordt helemaal gek van mijn onregelmatige cyclus. Vanaf februari ben ik gestopt met de pil, sindsdien varieert mijn cyclus tussen de 31 en 37 dagen. Voor het laatst gemenstrueerd op 27 sept. Helaas voel ik mijn eisprong niet. Inmiddels ben ik bij dag 29 aanbeland van deze cyclus. En ik wordt gek van de steekjes in mijn onderbuik ter hoogte van mijn baarmoeder, het voelt erg ongemakkelijk en daarbij ben ik 3 dagen erg duizelig geweest en last van hoofdpijn gehad. Ook heb ik ontzettend veel pukkels. Nu moet ik morgen naar de tandarts voor foto's en had gelezen dat de straling erg slecht is voor een ongeboren kind. Ik hoop natuurlijk ontzettend dat ik zwanger ben (Inmiddels ronde 8 al) en voel me dan ook echt nerveus/ onzeker hierover. Vanmorgen daarom alvast een test gedaan (extra gevoelig) er stond bij dat deze tot 4 dagen voor de aankomende menstruatie gebruikt kon worden, deze was helaas negatief. Maar nog steeds kan ik het niet los laten. Zou ik nog steeds zwanger kunnen zijn? Heb ik gewoon te vroeg getest? En wat moet ik nu met het foto's maken doen? Alvast bedankt voor jullie mee denken. Liefs Julyn.
Je kan bij de tandarts gewoon zeggen dat je misschien zwanger bent. Hiervoor hebben ze een soort vest dat je aan krijgt tegen de straling. Dit heb ik gehad tijdens de zwangerschap van ons eerste kindje
Ah lieverd ik herken het zo enorm ondanks dat ik pas in ronde 5 zit. Dikke digi knuffel en hopelijk snel een positieve test!
Het lucht alleen al even op dat ik hier mn zorgen kwijt kan. Bedankt voor de reacties Blondie en homeland.