willen jullie naar mijn foto kijken?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Ise, 8 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    vandaag heb ik de termijnecho gehad. vruchtje was iets kleiner dan 10 weken (4 dagen), maar ik weet dat ik een late eisprong heb dus dat ik niet zo gek. nu word ik toch onzeker, want het ziet er zo gek uit op de foto. alsof er een gat in het gezicht zit en het mega grote benen/voeten heeft. willen jullie eens kijken in mijn album?

2. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    haha meis dat is echt normaal
    ik heb ook zulke foto's van me zoontje toen met die termijn

3. Tese

Tese Niet meer actief

Maak je geen zorgen hoor ziet er volkomen normaal uit!!

4. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    echt? de echo van mijn zoontje (1 week verder) was heel anders. poeh, het is misschien heel raar, maar maak me een beetje zorgen over dat gat en die grote voeten.. ben wel al ietsje gerustgesteld door jullie reacties.

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Dat "gat" zijn de hersen helften volgens mij :) het is normaal, anders had de vk/gyn hier zeker iets van gezegd

6. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    dat is zo daantje, maar zeg maar op het gezicht is een heel stuk zwart, alsof een deel van het gezicht er niet zit/het open is.
    echo was ook heel kort, even meten en kijken of het hartje klopte en dat was het. bij mijn zoon was ik in het ziekenhuis en daar keken ze wat uitgebreider.

7. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Maak je geen zorgen hoor, mijn foto's met die termijn zien er net zo uit. Waarschijnlijk lag je zoontje er ook heel anders voor?

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dat gat wat je bedoelt is net onder het voorhoofdje (rechts toch?), dus als je die bolling als voorhoofdje ziet dan ziet het er normaal uit. Snap je wat ik bedoel?

Die voeten kan ik niks over zeggen, vind het er ook apart uitzien, maar ik heb er geen verstand van!;)

9. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

wie zei dat het de voetjes zijn? Zei de vk/gyn dat? Kunnen ook opgetrokken beentjes zijn, volgens mij zeker geen voeten

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Met 9 weken en 3 dagen zijn de beentjes nog maar heel kort hoor, dus het zullen eerder de hele beentjes zijn dan opgetrokken beentjes. Eigenlijk zijn het dan bijna alleen nog stompjes (vertelde mijn vk ook tijdens echo met 9w3d)

11. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    ik heb er zelf van gemaakt dat dat beentjes zijn.. ik denk dat er een vlek achter zit zodat het lijkt alsof het erg dik is. maar lotte wat jij zegt over dt voorhoofd dat denk ik ook, die bolling is het voorhoofd. maar daaronder is het zwart totdat je een klein uitstulpseltje ziet wat denk ik een armpje is. het lijkt dus net of het hoofd open is. snap je wat ik bedoel? zal me wel weer druk maken om niks.. maar goed.

12. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    ik heb ook zo'n foto, geen zorgen maken

13. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    las net je laatste reactie en kan mij goed voorstellen dat jeje daar zorgen om maakt. Bij mij hadden ze dat ook nog een sgezegd dat het open was, maar toen ik weer teurg kwam voor controle en ik zei dat ik mij daar zorgen om maakte zei ze dat het heel normaal was.
    En ja zorgen maken blijf je doen hoor, totdat het op je buik ligt en je het hoort huilen en dan beginnen de andere zorgen, drinkt het goed, slaapt het lekker enz.

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    #14 Lemi, 9 jun 2009
    Laatst bewerkt: 9 jun 2009
    Hai Ise,

ik snap wat je bedoelt hoor! Hopelijk maak je je na al de reacties minder druk en als je je er toch te druk om maakt bel dan gerust je vk even! Ze kunnen echt heel goed echo's bekijken en zien vaak dingen die wij echt niet kunnen zien en ze zou het echt wel gezegd hebben als er iets niet kloptte. Wat ik later nog zat te denken is of er geen tweede achter ligt of is dat uitgesloten? Anders zou het nog kunnen komen doordat de kleine bewoog ofzo...

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Heb nog een keer gekeken na je berichtje en ik snap wel precies welk gat je bedoelt, maar je moet denk ik ietsje anders kijken. Eerst zie je rechts die bolling en dat is het voorhoofdje, dan zie je dat "gat" en dat is waar de ogen zitten, dan krijg je de uitstulping die je noemde en die zit precies voor de plek waar volgens mij het mondje zit. Daardoor ziet het er gek uit, maar als je bedenkt dat die onderste bolling de plek van de neus en mond is (met daar achter het handje) dan ziet het er al heel anders uit. Snap je wat ik bedoel en zie je het nu ook?

Liefsssss:)

16. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    dank voor jullie recties. ben al iets geruster, het zal wel goed zijn anders had de vk er wel iets van gezegd. maar ze was erg gehaasd en heeft misschien 3 minuten gekeken. ben gewoon bang dat ze iets over het hoofd heeft gezien..

17. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Ik zou je niet druk maken, anders hadden ze het wel gezegd als het af zou wijken! En... onze Dean had op zijn echo ook zo'n "kuif"! Ik vond het wel grappig en leuk om te zien

Deel Deze Pagina