Volgende ongesteldheid na vmk?

Discussion in 'Miskraam' started by mik2sept, Nov 30, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

Jun 19, 2006
    1,271
    0
    0
    Ik twijfel een beetje of ik het bij zwanger worden of hier neer moet zetten omdat hier toch de meeste meiden een mk hebben gehad kunnen ze misschien uit ervaring mij advies geven...

Vorige maand 27 oktober heb ik een vmk gehad bij ongeveer 5 weken...
    normaal was mijn cyclus rond de 32 dagen. Vrijdag zat ik op 32 dagen. Nu had ik zaterdagochtend het idee dat ik ongesteld werd maar dit was toch niet zo...
    Wel tot nu toe wat bruin verlies en dan vooral bij het afvegen... Normaal zet mijn ongesteldheid gelijk door...heb nu het idee dat het hapert

Weet iemand of dit kenmerkend kan zijn na een miskraam ?
    Ik durf geen test te doen want mijn gevoel zegt dat ik nu nog niet zwanger kan zijn...en dat ik dan gelijk echt ongesteld word...

2. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    2,101
    1
    36
    Hey hallo,

Balen he dat het zo onregelmatig is..
    Ik herken het!

Heb een mk gehad op 8 okt.. vruchtje kwam er af op 11 okt.
    Was toen 8wk en 3 dgn zwanger.
    Heb op 1 nov zo'n 3 dagen bruinverlies gehad, ik dacht dat is m'n ongi! Maar zette niet door. Op 16 nov weer bruin, en dat heeft zo'n paar dagen aangehouden met hier en daar wat veegjes.
    Nog geen rood gezien.

Ik heb afgelopen woensdag getest; negatief.
    Vandaag dacht ik dat m'n ongi zou komen door de krampjes maar nog niets. Wel heel veel witte afscheiding. (had ik ook toen ik zwanger was!)
    Als het bruinverlies op 1 nov tóch een ongi was, dan zou (heb maar 1 cyclus van 28 dagen gehad na stoppen pil want was daarna al zwanger) ik gisteren weer op 28 dagen zitten.

Ik vind het heel vervelend dat het allemaal zo raar verloopt.
    Ben dan kei bang van; zou het allemaal niet meer werken!?
    Brrr... heel eng.

Ik hoop dat jij snel duidelijkheid krijgt.
    Ik merk toch weer dingen van een mogelijke zwangerschap.
    Ga van het weekend weer een test wagen en wacht anders gewoon rustig af.
    Ik kan wel bellen naar de gyn maar die zal ongetwijfeld zeggen; afwachten!

Heb na verlies vruchtje een echo gehad om te kijken of ik schoon was en dat was het geval dus ja, hoop maar dat alles nog goed functioneert.

Succes meid en hou me maar op de hoogte!

Liefs Inkie

3. Kanellie

Kanellie Actief lid

Jun 30, 2008
    487
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Gaanderen
    Mijn cyclus begon pas weer na 39 dagen na mijn MA... dus het is wel normaal dat je lichaam wat van slag is na een MK.. als je geluk hebt hersteld het zich na de tijd wel weer snel ... hoop het voor je!

Sterkte...

liefs Nelleke

4. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

Jun 19, 2006
    1,271
    0
    0
    nog steeds geen ongesteldheid maar vanmorgen toch maar een testje gedaan, kon er niet meer tegen... die zei niet zwanger... dus kan ik er weer even tegen aan...(tenminste zonder onzekerheid)

Bruin verlies is nu bijna weg volgens mij...

Ja inkie dat is het hem juist... je wordt er zo onzeker van...
    Want vanmorgen dan niet zwanger maar dan ga je gelijk denken misschien was mijn eisprong deze maand wel later en dus kan ik nog helemaal niet testen... haal de meest gekke verhalen en theorieen omhoog... Ik gamaar uit van niet dan kan het alleen maar meevallen als ik toch zwanger zou zijn.. maar de hoop blijft

Ik hoop dat het voor jou ook raak mag zijn... en dat we dan samen van de onzekerheid af zijn...

kanelli. ik zie trouwens ook dat jou cylus pas later weer korter werd, dus nog een tijdje van slag was of niet?
    Op zich wist ik wel dat de cyclus zo van slag kon zijn na een mk maar vond het bruinverlies zo vreemd dat heb ik normaal nooit gehad...

We wachten maar af... :(

Bedankt voor jullie antwoorden...
    En we houden elkaar op de hoogte inkie :) is het trouwens je eerste kindje?

5. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    2,101
    1
    36
    Ja de eerste... nou ja, als ik nu zwanger zou zijn de 2e he want we hebben dus al een klein vlindertje :cry:

Ik vind het maar eng zo..... vandaag 7 weken en 2 dagen geleden dat ik het vruchtje verloor. Vorige week woensdag nega getest maar... heb wel weer een klein bollinkje boven m'n schaambot. Kán natuurlijk bloed zijn wat er uit moet dmv ongi óf het is net als toen... toch zwanger?
    Ik ga denk ik aankomend weekend weer testen.
    Hoop dat het óf doorbreekt óf ik ben zwanger.
    Baal hier zo van, ben als de dood dat het nu niet meer werkt daar beneden...
    De dokter zei dat als ik over een week niet ongi ben ik de gyn moet bellen maar als ik hier zo hoor dat er mensen zijn bij wie het 10 weken duurde, wacht ik toch even af.

Ik heb namelijk na verlies vruchtje een echo gehad en ik was helemaal schoon dus...

bah!

En als ik wel zwanger ben zal de angst ook goed toeslaan denk ik zo.. Gaat het nu wel goed... zou het weer de mist in gaan...
    en mijn contract loopt af en ik moet een nieuwe baan zoeken. Allemaal paniekdingen alhoewel ik me voorgenomen heb om m'n zwangerschap niet uit te stellen voor een baan!

We houden elkaar op de hoogte meis.
    Sterkte en als je even wilt klagen of kletsen.. mailen!
    x

6. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ik werd pas na ongeveer 52 dagen weer ongi.
    Ik heb een paar dagen voor mijn ongi de VK nog gebeld omdat ik toch wel eens wilde weten hoe en wat.
    Zij gaf toen aan dat als ik binnen 2 weken nog niets wist ik weer moest bellen.

Hoop voor je dat het of snel door gaat zetten of je gewoon zwanger bent.

7. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

Jun 19, 2006
    1,271
    0
    0
    mijn ongi begint nu toch wel door te zetten niet zoals normaal... maar ik reken het wel als ongesteld zijn
    Aan de ene kant ben ik daar wel blij mee aan de andere kant baal ik toch ook wel een beetje. Maar dan gaan we er de volgende maand maar weer tegen in
    Ben in ieder geval van de onzekerheid af...
    Nu hopen dat de cyclus snel weer op gang komt!

Jij weer sterkte, hoop voor jou ook snel wat duidelijkheid

8. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    2,101
    1
    36
    Bij jou ook voornamelijk bruinverlies?
    Bij mij 3 dagen waarvan op dag 2 iniminibeetje rood tussen het bruin.
    Zou jij dat meetellen als een ongi?

9. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

Jun 19, 2006
    1,271
    0
    0
    Het is nu toch wel echt doorgezet bij mij... en niet meer alleen bruinverlies
    Dus ja het telt... :(

Ik weet nu alleen niet wanneer de eerste dag echt was... misschien dat ik deze maand maar eens ovulatietesten ga kopen... dan kan je toch zien wanneer je eisprong ongeveer is... ik heb dat nog nooit gedaan maar mijn wens wordt steeds groter...

10. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    2,101
    1
    36
    zou je die 3 dagen bruinverlies bij mij waarvan dag 2 wat rood als ongie meetellen?

had na de pil ook een rare ongi

11. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

Jun 19, 2006
    1,271
    0
    0
    Ik vind het idd ook lastig, bij mij blijft de ongi nu ook veel langer aan...
    we zullen het zien

12. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    2,101
    1
    36
    Bij mij is er weer flink bruinverlies vandaag. En ongi pijnen dus ik ga deze zeker tellen.
    Het is pas de eerste dag dus misschien morgen wel rood. Het voelt in ieder geval wel als een ongi.

13. Inkie27

Inkie27 Fanatiek lid

Aug 14, 2008
    2,101
    1
    36
    joepie..... ongi heeft doorgezet!

flinke steken zo nu en dan maar het heeft weldegelijk doorgezet!

eindelijk, nieuw begin
    x

14. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

Jun 19, 2006
    1,271
    0
    0
    Ik zou bijna zeggen gefeliciteerd ;)

Wel fijn dat je nu weet waar je aan toe bent...

En dan gaan we samen door naar de volgende ronde!

Ik nog steeds wat bruin verlies dus zou niet weten wanneer mijn vruchtbare dagen nu zijn.. maar heb besloten deze maand niet op te focussen maar gewoon op de gezellige feestdagen en dan daarna ga ik wel in de gaten houden alles...

Anders ben ik tijdens de feestdagen straks weer zo gestress ;)

Share This Page