Nou heb ik vaker gehoord dat het slecht is om dieren in je bed te laten slapen en dat snap ik wel, maar er is mij verteld dat het zelfs je kansen voor zwanger worden kan beïnvloeden. Mijn fertiliteitsarts zei dat dat niet zo is, maar toch lees en hoor ik het wel eens. Ik ben al jaren bezig om zwanger te worden en dat het niet lukt ligt meer aan dat de medicijnen niet aanslaan, maar toch ik wil natuurlijk alles op alles zetten. Als dat betekent dat de hond uit bed moet dan is dat niet anders, maar zou het toch wel heel lastig vinden hem eruit te moeten kicken. Hebben jullie er ervaring mee of verhalen over gehoord?
Heb er echt nog nooit over gehoord. Hond slaapt bij ons ook op bed en was van ons zoontje in ronde 2 zwanger.
Dan laat ik hem ook gewoon lekker in bed slapen! Zou ook niet weten hoe t van invloed moet zijn, maar ken mensen die daar echt in geloven en die hebben de katten toen uit de slaapkamer gehouden. (zij was bijna gelijk zwanger daarna, toeval?! haha)
Toch een kwestie van een verminderde hygienische situatie denk ik, als dieren op/in bed slapen. Minder hygiene kan verminderde weerstand opleveren en dat kan vruchtbaarheid beinvloeden. Of een iets verhoogd stressniveau (drukte in de slaapkamer). Stress heeft invloed.
Ja misschien dat t idd om de hygiene zou gaan. Ik ben juist onrustiger als mijn hondje er niet ligt haha
Lastig! Want rust en weinig stress zijn wel dingen die een zwangerschap bevorderen! Ik wens je iig veel succes
Oeps dit is de eerste bladzijde! Onze katten sliepen ook bij ons, liefste had ik dat nog maar de jongste kat vind ons dekbed een fijne kattenbak hahaha, ielk!!
Ja maar vind t gek dat ze dat dan niet zeggen over kat/hond op schoot of op de bank ofzo! Ik zou lekker je hondje in bed houden!
Ja dan zou je inderdaad ook niet je kat/hond op de bank moeten doen etc! Dankje voor je reactie Ik hou m gewoon in bed, maar ga wel vaker mn bed uitkloppen en wassen haha! Gulden middenweg dacht ik zo