zwangerschapsvergiftiging bij 3e

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kar lijn, 6 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kar lijn

kar lijn Actief lid

5 nov 2012
    231
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal

Mijn vraag of er ervaringen zijn met zwangerschapsvergiftiging bij de 3e zwangerschap.
    Bij mijn eerste kreeg ik het met 34 weken (achteraf met 28 weken al klachten )
    Bij de tweede met 36 weken zonder klachten

En nu bijna 24 weken en af en toe wat klachten zoals sterretjes zien, erg moe, beetje vocht in de benen(kan ook door spataderen komen), snel buiten adem en soms duizelig.

Moet volgende week naar de verloskundige maar zit eraan te denken morgen al te bellen.

Graag jullie ervaringen. Het zou ju namelijk wel ineens erg vroeg zijn toch?!?

Lief mij

2. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    Geen ervaring maar bij twijfel bellen!

3. klaver85

klaver85 Bekend lid

26 nov 2014
    757
    182
    43
    Kan mijn verhaal wel zijn, alleen zit ik nu bij de tweede en ook vandaag 24 weken. Ik hou ook weer vocht vast, sterretjes 1 keer gehad, misselijk...

2 weken geleden hebben ze weer een bloedtest en urinetest gedaan. Ik hou zelf goed de vinger aan de pols en zou het wel zeker even melden!

4. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.838
    113
    Ze zeggen dat het bij een volgende zwangerschap inderdaad meestal milder verloopt en later. Ik zou alleen geen risico nemen en gewoon bellen. Met jouw voorgeschiedenis is dat echt niet gek hoor.

Deel Deze Pagina