Hoi allemaal Mijn vraag of er ervaringen zijn met zwangerschapsvergiftiging bij de 3e zwangerschap. Bij mijn eerste kreeg ik het met 34 weken (achteraf met 28 weken al klachten ) Bij de tweede met 36 weken zonder klachten En nu bijna 24 weken en af en toe wat klachten zoals sterretjes zien, erg moe, beetje vocht in de benen(kan ook door spataderen komen), snel buiten adem en soms duizelig. Moet volgende week naar de verloskundige maar zit eraan te denken morgen al te bellen. Graag jullie ervaringen. Het zou ju namelijk wel ineens erg vroeg zijn toch?!? Lief mij
Kan mijn verhaal wel zijn, alleen zit ik nu bij de tweede en ook vandaag 24 weken. Ik hou ook weer vocht vast, sterretjes 1 keer gehad, misselijk... 2 weken geleden hebben ze weer een bloedtest en urinetest gedaan. Ik hou zelf goed de vinger aan de pols en zou het wel zeker even melden!
Ze zeggen dat het bij een volgende zwangerschap inderdaad meestal milder verloopt en later. Ik zou alleen geen risico nemen en gewoon bellen. Met jouw voorgeschiedenis is dat echt niet gek hoor.