Misselijk en eten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mies97, 26 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mies97

Mies97 Actief lid

11 dec 2016
    122
    28
    28
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik plaatste laatst een reactie dat ik onzeker werd omdat ik niet misselijk was, nou dat neem ik nu toch wel terug :p

Maar nu heb ik dus het probleem dat ik niet alleen smorgens misselijk ben, maar echt de hele dag door. Wanneer ik wat eet is de misselijkheid even minder, maar als ik dan klaar ben met eten komt het dubbel zo hard terug.

Ik heb wel een honger gevoel maar weet dus al wanneer ik ga eten dat het er terug uit zal komen.. waardoor ik dus veel te weinig eet.
    Eerst maakte ik me hier niet zo druk om, maar ik begin nu toch ook na te denken, en ik ben bang dat ik zo te weinig voedingsstoffen binnen krijg die mijn kindje wel nodig heeft..

Ook heb ik soms echt ineens ergens super veel zin in en dan als het voor m'n neus staat dan ben ik alweer misselijk

2. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.625
    113
    Bekend terrein helaas, hier 3 zwangerschappen tot de allerlaatste dag misselijk geweest. En dus ook de hele zwangerschap heel beperkt en eenzijdig gegeten, ik krijg het er gewoon niet in. Ik slik daarom wel trouw vitaminepillen. Tijdens mijn eerste zwangerschap maakte ik me er ook best wel druk om of de baby genoeg binnen zou krijgen, maar mijn verloskundige stelde me gerust dat de baby prima op mijn reserves kon gedijen (ik kwam dan ook een flink aantal kilo lichter uit de zwangerschap dan ik er in ging) en dat bleek ook zo: 2 gezonde kinderen op de wereld gezet en de derde volgt ieder moment (en is prima gegroeid). Het enige dat wel heel belangrijk is is dat je voldoende drinkt, dus let daar goed op. Het is dus niet leuk en ik voel me ellendig en redelijk zwak, maar de baby heeft er geen last van. En heeeeeele grote kans dat het bij jou gewoon binnen een paar weken weer weg is, dus daar zou ik gewoon lekker van uitgaan.

3. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Ik had het bij bepaalde producten en vooral in de avond. De enige dat goed viel was een boterham met kaas of een cracker met smeerkaas, dus de eerste weken heb ik hier op geleefd. Daarna ging het weer een stuk beter.

Deel Deze Pagina