Donderdag werd na de zoveelste bloeding ontdekt dat mijn baarmoedermond te ver open staat! Nu heb ik nog meer hormoontabletten gekregen en moet deze opening voor dinsdag minder zijn want anders willen ze opereren! Wie heeft dit ook al eens gehad? Of weet hier meer van? Hoe rustig moet ik me houden? Groetjes Aicha
ken een vrouw die het ook had en heeft uiteindelijk een ringetje gehad om der baarmoedermond om hem gesloten te houden. dit is verwijderd met 37wk en met 37wk en 2 dg is ze bevallen van een gezonde baby. ik zou het zekere voor het onzeker nemen en niet gaan werken, je kindjes niet tillen (minimaal houden als niet anders kan) en geen zware huishoudelijk taken verrichten. echt rustig aan dus tot is vastgesteld dat de baarmoedermond zich hersteld of er dus een ring is geplaats succes
Mijn moeder had dit ook... Is natuurlijk wel al fftjes geleden Bij mijn oudste zus wisten ze dit niet en is ze veel te vroeg bevallen, bij haar volgende kindjes hebben ze een cerclage geplaatst (het ringetje waar lovewinnie het over heeft). Dat heeft het probleem opgelost! Ik zou idd even rustig aan doen tot je meer weet... dus geen (zware) lichamelijke inspanning!
Bedankt voor je reactie Weet jij toevallig ook hoe ze dat ervaren heeft het plaatsen en later weer verwijderen? Heeft ze er last van gehad?
een familie lid is haar kindje te vroeg verloren omdat ze dit niet wisten,en bij het 2de kindje hebben ze een bandje ook geplaatst en nu een gezond kindje. je word gelukkig goed en op tijd in de gaten gehouden meis dus moet goed komen!!!sterkte ik houd je topic in de gaten
Mijn moeder heeft geen laat gehad van het plaatsen of verwijderen. Wel is ze beide keren direct na het verwijderen van de cerclage bevallen
Er is een preventieve cerclage topic onder het kopje prematuren. Misschien kun je daar eens kijken. Zou me nog niet teveel zorgen maken. Ze zijn er ruim op tijd bij en zullen je scherp in de gaten houden.