12 dagen overtijd,bijna 10 negatieve test

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door , 27 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

hallo mensen,

mijn vriend en ik willen graag nog een kindje,
    dus ben ik vorige maand gestopt met nuvaring.
    heb twee weken geleden nog wel twee dagen de pil geslikt,maar ben toen gelijk weer gestopt.de 16e en de 17e heb ik die dus geslikt,en de 16e had ik eigenlijk al ongesteld moeten worden.
    nu 12 dagen overtijd,word er helemaal gek van
    heb uiteindelijk misschien al wel 10 zwangerschapstesten gedaan en 1 ovulatie test,
    allemaal hartstikke negatief.
    en het gekke is,ik voel me hartstikke zwanger.
    ik heb getest met predictor,clearbleu,etos en mat care.
    maja ik ben niet zwanger,maar duidelijk ovuleer ik ook niet.
    ik ben 20 dus niet in de overgang.
    heb anderhalve week wel iets gehad dat op een innestelingsbloeding leek.
    heeeeeeeel klein beetje roze op t wc papier.maar de bloeding zette niet door.
    kan iemand me misschien een hart onder de riem steken want hier word ik echtniet goed van.
    toen ik in verwachting was van damian,had ik al een positieve test voordat ik uberhaupt ongesteld moest worden.

miranda

2. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik zou nog even wachten met een test. Waarschijnlijk ben je nog aan t 'ontpillen'. Je eerste cyclus kan wel langer duren. Als je blijft testen gaat het je een kapitaal aan testen kosten en dat is toch ook zonde?

3. Niet meer actief

nee ik ben dus,na een maand gestopt te zijn met anticonceptie in wat voor vorm dan ook,slechts een maandag en een dinsdag de pil geslikt,daarna weer gestopt.
    ik had dus gewoon ,na het stoppen met de pil op 17 oktober,3 dagen later ongesteld moeten worden.
    ik ben ALTIJD op tijd.

4. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Maar buiten die 2 pillen die je geslikt hebt ben je dus een maand met de anticonceptie gestopt?

5. Niet meer actief

'ja....daarna ongesteld geworden,
    en op de dag dat ik weer ongesteld moest worden,de 16e deze maand
    2 dagen de pil geslikt,
    toen kwamen we tot de beslissing dat we toch samen nog wel een kindje wilden,
    en weer gestopt

6. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Dan denk ik dat je toch aan het ontpillen bent (of in jouw geval aan het ontnuvaringen). Dit is dus je eerste cyclus zonder anticonceptie. En je hoort vaak van meiden dat die langer duurt als toen met de anticonceptie.

7. Niet meer actief

we zien het wel....dit is niks voor mij joh...echt niet...ben altijd stipt op tijd,ook na het stoppen van de anticoncepti,wat ik nu toch echt al een aantal keer meegemaakt heb.....

8. Niet meer actief

en ik ben na de nuvaring gewoon ongesteld geworden zoals ik altijd werd...

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ja dat is vaak zo meid dat je na het stoppen wel eerst normaal ongi wordt
    en tja helaas ook al was je altijd wel op tijd ook dat kan helaas veranderen
    Ik zou zoiezo nog ff een paar dagen

10. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Tja van 10 negatieve testen kan ik geen positieve maken.
    Je lichaam is waarschijnlijk van slag, eerst die nuvaring eruit, toen weer 2 pillen.
    na 1 menstruatie hoeft het niet gelijk op orde te zijn.

11. Niet meer actief

we zien het wel,ik wacht wel even tot 16 november,dan zou ik weer ongesteld moeten worden...

12. farfan

farfan Actief lid

5 jul 2007
    324
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    He mirandakloppie,

Wat vervelend is dit he!
    Ik ben zelf nu bijna 1 week overtijd en ook geen positieve test.
    IK was de afgelopen 6 maanden ook best stipt op tijd ongi.
    Dus ik ben bang dat het voor mij 2 kanten op kan gaan:

- of ik ben toch zwanger
    - of mijn cyclus raakt nu toch wat in de war en komt dan toch later

Ik hoop voor jou natuurlijk dat je zwanger bent! iK bedoel je weet zelf precies wanneer en hoe je cyclus is toch? Dat kan niemand anders jou vertellen.
    Dus als jij denkt dat je zwanger bent laat dan een bloedtest doen bij de ha.

Liefs Farfan en veel suc6!

13. Mama van meisje

28 okt 2007
    31
    0
    0
    ik weet inderdaad ook wat onzekerheid is, ik ben vandaag na 11 dagen overtijd ongi geworden en ik was al een jaar van de pil en al een jaar een regelmatige cyclus ik weet hoe moeilijk wachten is maar waarom bel je morgen de dokter niet voor een bloed test dan weet je het zeker hou je me op de hoogte...

x

14. Niet meer actief

nee ben nog steeds niet ongesteld...

15. Niet meer actief

nou ik ga donderdag naar de dokter...ik ben nog niet ongesteld en ook al heb ik de kast vol zwangerschapstesten(uiteraard vn deze site),..ik heb er de puf niet meer voor om weer een te doen en weer maar een streepje te zien verschijnen...
    als ik dan echt niet zwanger ben,laat mij dan maar lekker ongesteld worden zodat we weer een nieuwe ronde en nieuwe kansen hebben,want hier word ik ook depri van!

16. Niet meer actief

het is wel heel erg ontmoedigend al die negatieve tests hoor:'(

17. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Ik kan me voorstellen dat je hier een beetje de moed mee verliest, dan maar ongesteld of weten dat je zwanger bent.

18. Niet meer actief

jongens ik heb een test gedaan net van mat care,de mistream,en er verschijnt een heeeeeeeeeeeeeel dun lijntje naast de controle lijn...wat moet ik hier nu vandenken
    ik kan die lijn wel zien en hij staat volgens de foto's hier op de goede plek

19. Niet meer actief

Is de lijn te licht voor op de foto?
    Plaats anders ff een foto! Wij zijn benieuwd!

liefs Malina

20. Niet meer actief

lijn is te licht,als je de test in de hand hebt zie je m goed,maar kan er geen mooie foto van krijgen,...misschien morgenochtend

Deel Deze Pagina