Hai, Ik heb vandaag veel pijn gehad onder in mijn buik, het deed me denken aan bandenpijn. Het begon om een uurtje of 9 en was weg rond 13.00 uur. Maar om 15.00 uur kreeg ik weer pijn boven in mijn buik. Daarvan dacht ik dat het darmen ofzo waren. Ook heb ik gevoeld dat mijn baarmoedermond al wat open staat. Nu weet ik niet of dat gewoon is (mijn eerste bevalling was dmv keizersnee) Oh en de baby is een heeel stuk rustiger de afgelopen twee dagen!! Nu ik vanavond weer pijn onder in mijn buik kreeg begin ik me toch zorgen te maken. Wat maakt dat ik wat terughoudend ben om te bellen: ik wil niet dat ze me een zeur vind. En dat ik haar lastig val voor iets dat niet spoed is. Wat denk jij?? Kan ik voor deze klachten toch bellen? Of hoort dit er gewoon bij?? Alvast hartstikke bedankt, groetjes Djezelf
Hoihoi, Je mag altijd bellen als je je zorgen maakt! Als de pijn in je buik krampen zijn en een regelmatige tijd hebben en niet meer over gaat dan mag je ook bellen. Dat je baarmoedermond iets open staat is niet erg en mag. Het zegt nog niets over een bevalling. Imke