Ik ben 3 weken geleden met de pil gestopt na mijn menstuatie. Nu heb ik 2 dagen geleden ineens na de sex een soort prop van slijm verloren. Het was doorzichtig, stevig en rekbaar. (ik voelde het ook echt er uit komen ) Dit heb ik nog nooit gehad. Daarvoor wel last gehad van een soort krampjes/steken. Nu ook nog af en toe, een soort zeurend gevoel. Ik heb sindsdien geen slijm meer gehad. Ik moet wel zeggen dat ik geen ervaring heb, en ook niet met het berekenen van iets. (dyscalculie, ga cijfers liever uit de weg) Verder ben ik ook al een aantal dagen ziek, koortsig, verkouden, keel ontsteking, misselijk, de hele boel. Voel me dus niet al te best, en kan ook niet zeggen of ik me anders voel ofzo. Kan het zijn dat ik nu al mijn eisprong heb gehad? En er dus meteen ''raak'' (hopelijk) geschoten is? Of is dat te snel na de pil? Groetjes,
Bedankt voor de reactie's. Hij komt over 2 uurtjes thuis, ik zal klaar staan om hem te bespringen met mijn sexy snotneus hihi. (trekt ondertussen een pijnlijk gezicht van een hele zere buik) Jeetje, Kreeg ineens een hele erge steek bij mijn rechter lies in de buurt.. Ik weet wel dat als je ovulatiepijn hebt, dat je dan goed zit qua klussen. Hopelijk is het dat ook! Gewoon maar afwachten dus. Voel me echt een blije muts