vergrote eierstok...en gevoelige onderbuik

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door xiomara113, 5 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xiomara113

xiomara113 Actief lid

23 mrt 2012
    474
    0
    16
    hey meiden had even een vraag

ben in sept 2012 naar de gyn geweest vanwege een apparte cycl. daar kwam helaas pcos uit.
    maar ook zag ze dat ik een vergrote re en li eierstok had.
    nou lees ik op internet de gekste verhalen en dat heeft me natuurlijk wel afgeschrikt. de verhalen gaan wel over langer termijn als een vrouw ongeveer 50+ is. dus heb nog ffies.
    maar heb sinds een paar maanden wel wat gevoelige onderbuik en vooral als ik op me buik slaap.

heeft iemand ervaring met een vergrote eierstok en voelt deze ook gevoelig aan bij aanraking onderbuik.??

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Als je PCOS hebt, kunnen je eierstokken vergroot zijn. Doordat er allemaal kleine cystes op groeien worden je eierstokken als het ware breder. Doordat ze groter zijn, is je buik ook gevoeliger. Want je eierstokken reageren sneller bij druk of raken sneller iets anders in je buik.

Ben je nu niet onder behandeling van de gyn?

3. xiomara113

xiomara113 Actief lid

23 mrt 2012
    474
    0
    16
    Bedankt voor je antwoord.
    Nee op t moment niet onder behandeling. Ik moet eerst wat kilos afvallrn voordat ze me verder wil helpen helaas. Het afvallen lukt helaas zeer moeizaam en krijg in eind nov een maagverkleining. Baal wel als een stekker dat ik niet in behandeling ben. Weet namelijk niet wat er zich nu allemaal afspeelt daar beneden. Hoop natuurlijk stiekem toch op een verrassing maar weet zelf ook wel dat het hem niet word op deze manier. Maar moet gewoin rustig afwachten en proberen af te vallen. Maar begin me wel zorgen te maken over die eierstokken.

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Als je je zorgen maakt, zou je toch contact op kunnen nemen met de gyn? Misschien kan er een echo gemaakt worden voor de zekerheid. Succes met afvallen, ik hoop dat je snel weer verder mag met zwanger worden.

Deel Deze Pagina