Kindje soms verstoppen voor angelsound?

Discussion in 'Zwangerschap' started by rce86, Nov 27, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rce86

rce86 Bekend lid

Sep 19, 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Hallo Dames,
    (ik wist niet hoe ik deze topic moest noemen)!
    Misschien denken jullie wel... :x waar maak je je druk om!
    Maar ik vroeg mij iets af, Ik hoor veel verhalen over meiden met een angelsound die het hartje soms niet kunnen vinden of vlk die het hartje niet kan vinden...en dat het kindje dan is weggezwommen of verstopt zit. Ik luister nu elke dag het hartje en kan hem dus ook elke dag vinden,is mijn kindje dan nooit aan het wegzwemmen of verstoppen :p ? Ook hoor ik alleen het hartje en geen gerommel van trapjes ofzo.
    Is mijn kindje nou zo rustig of hoe zit het?!
    Liefs

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Doe je het vaak s avonds? Volgens mij zijn ze dan actiever. Kan best zijn hoor dat jouw baby'tje lekker actief is.

Wel positief toch? Dat je je baby altijd hoort :D

3. rce86

rce86 Bekend lid

Sep 19, 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Ja ik doe het bijna altijd savonds!
    Maar dat betekent toch juist dat mijn kindje niet actief is? Ik hoor namelijk alleen het hartje en verder geen gerommel in me baarmoeder..
    En inderdaad het stelt me elke avond weer gerust :D!

4. iniminie

iniminie Bekend lid

Oct 11, 2008
    974
    0
    0
    ik luister ook altijd savonds,voor het slapen gaan
    overdag kan ik het hartje nooit vinden,savonds dus wel
    en hoor niet enkel het hartje,maar ook geblub/geplons hahahaha

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik weet niet hoe je zou moeten horen of je baby actief is verder of niet. Hopelijk heeft iemand daar een antwoord op. Maar gelukkig hoor je hem! Geniet er lekker van meid :D

6. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

May 12, 2008
    1,074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Ik hoorde rond de 13 weken ook niet zo heel veel actie (buiten de hartactie), maar nu hoor je gezoef en getrap. Ook merk ik dat als ik een warme hand op mn buik leg dat de baby er naar toe beweegt. Zelfs als ik het hartje luister lijkt er af en toe een armpje of voetje voorbij te gaan.

je herkent beweging aan een soort gezoef en een trap herken ik, omdat ik me er altijd rot van schrik.

7. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Ik hoor met een andere koptelefoon alles wat duidelijker, dus misschien zou je dat nog kunnen proberen ;)

8. Tizzy

Tizzy Actief lid

Feb 9, 2008
    277
    0
    0
    Toevallig heb ik afgelopen maandag aan mn verloskundige gevraagd wat dat "woei" en "zoef" geluidje is als ik luister met de Angelsound. Ik dacht dus nl ook dat dat de bewegingen van de kleine waren. Maar... mijn verloskundige vertelde me dat die "woei" en "zoef" geluidjes de navelstreng zijn en bewegingen zou je horen als een "plop" oid. Heeft 1 van jullie als eens aan de vk gevraagd wat die geluidjes allemaal zijn? Ben ik wel benieuwd naar!

9. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

May 12, 2008
    1,074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    volgens de vk is zoef geluid wel degelijk beweging. Ze had het me laten horen : P....

En ja idd een ander koptelefoon, want die van de babysound zelf werkt minder goed.

10. rce86

rce86 Bekend lid

Sep 19, 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Bedankt voor de reacties!
    Ik ga het is proberen met een andere koptelefoon, en anders vraag ik het volgende keer ook wel even aan de vlk.
    Liefs

11. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

ik ben nu 17 weken en hoorde het hartje gisterenavond ook niet. Maak me er niet druk om denk inderdaad goed verstopt, over paar dagen weer proberen :)

12. iniminie

iniminie Bekend lid

Oct 11, 2008
    974
    0
    0
    ik schrik soms al van de harde plons blub geluiden in de angelsound koptelefoon,laat staan hoe goed het te horen is met andere koptelefoon
    ga het zeker is proberen

13. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

ooww dus dat geplons en bullulleb geluid gisteravond is dus de baby? :D:D
    en ik maar denken dat het me darmen zijn waar ik me rot van schrok zo hard kwam dat door hahahaha

Share This Page