baarmoedermond open?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door brunette85, 14 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brunette85

brunette85 Bekend lid

29 dec 2009
    944
    0
    0
    gelderland west
    hoi, ik ben ongerust..

ik moest maandag ongi worden en ben nu 4dagen overtijd en mijn temp stijgt mooi; nu 37.7. en heb wel zw klachten.
    mijn zw test is negatief van gisteren, en nu heb ik het idee dat mijn baarmoedermond open staat. net als dat je ongi moet worden en soms 'windjes/lucht' erdoor heen voelt komen.

is dit een slecht teken? dat mijn ongi alsnog komt of kan dit in een prille zwangerschap voorkomen..? ik hoop dat iemand mij kan helpen?

PS ik heb nog geen tekenen van bloed.

lfs

2. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    oeh apart

succes

3. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    ik had ergens gelezen als de baarmoedermond open staat dat je dan ongi gaat worden....dat je het zo moet zien, in je vruchtbare periode staat je baarmoedermond ook open om het eitje erin te laten komen maar hij staat ook open om ongi te worden..ik weet niet of het zo is hoor heb het ergens hier op het forum gelezen.

maar hoop voor je natuurlijk dat je zwanger bent meid.

4. brunette85

brunette85 Bekend lid

29 dec 2009
    944
    0
    0
    gelderland west
    ja die beredenering kon ik ook helaas als enige bedenken:(.. ik hoop dat het meevalt .. afwachten maar weer.. bedankt.

5. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    Ik kan echt niet bij mijn baarmoedermond om dat te voelen hoor..

6. dafne

dafne Actief lid

25 dec 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had wel toen ik zwanger was dat ik precies mijn baarmoeder voelde in mijn schede... bedoel je dat gevoel? het voelde als een tampon die te laag was ingebracht of alsof ik een pingpong balletje in mijn schede droeg

ok, missch erg plastisch omgeschreven... maar ik kan het ook niet anders uitdrukken dan zo.

7. brunette85

brunette85 Bekend lid

29 dec 2009
    944
    0
    0
    gelderland west
    haha.. mooi omschreven.. is tenminste duidelijk toch?:p
    mijn tampon inbrengen deed ook zeer. ik dacht dat ik ongi werd, omdat ik dacht dat ik bloed voelde aankomen maar er zit niks..

het is meer een open gevoel, ik heb niet zelf gevoelt..
    ik voel lucht naar buiten komen en soms lijkt het alsof er nattigheid meekomt, maar dat is niet zo..

ik weet ook niet zo goed hoe ik het moet omschrijven..
    ik ben echt supernaar.. misselijk, hoofdpijn, druk achter mijn ogen..
    maar er heerst ook griep, dus ik denk dat ik dat misschien krijg ofzo:(..

lfs

8. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    heb je al een test gedaan? aks je zwanger bent ligt je bm vaak lager en loopt er meer slijm (soms waterig) weg. Dat kan voelen als menstruatie..

9. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Bij mn oudste stond ie ook open en zat heel laag tot 9 weken.

Bij de 2e stond ie zoiezo al een stukje open aangezie je al een x bevallen bent dan, die zat ook best laag en daarna hoog.

Bij de 3e, zat ie ook laag rond NOD en daarna hoog en stukje open

10. Egeltje85

Egeltje85 Actief lid

8 jan 2011
    233
    0
    0
    Onderwijs
    Noord-Brabant
    Wat ik al wel een tijdje voel is pijn (nou ja pijn, het is meer zeurderig) in mijn schede...ben nu op dag 29 en nog niet ongesteld. Testen waren woensdag en en vanmorgen negatief. Heb wel een onregelmatige cyclus (25-28-20).

11. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Afblijven van die baarmoedermond als je denkt zwanger te zijn.
    Dan wil je geen bacterien daar naar binnen hebben.
    Een temp van 37.7 zou ik geen conlcusies aan verbinden. Klinkt eerder als 'verhoging'.
    Ben bang dat je gewoon nog even geduld moet hebben, zeker als je zwangerschap negatief aangeeft.
    Sterkte met wachten! Hoop dat je test toch nog positief wordt.

12. Claudia7

Claudia7 Lid

13 jan 2011
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Dit had ik dus afgelopen dagen ook, je voelt dat het openstaat, en dat er wat vocht/nattigheid uitkomt.
    Ik ben dus vanochtend helaas ongi geworden :(
    Echt een hele erge teleurstelling!
    Op naar de volgende ronde!
    (hoop dat het snel voor jou een positieve test is meid!!) suc6!

13. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Met schone vingers kan geen kwaad hoor Marah, je man desinfecteert zn vingers toch ook niet of zn penis.
    Bacteriën worden wel tegengehouden door slijmproppen, die je ook altijd hebt.

14. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    ff off topic: Ik was aan het meelezen en moest hier even om lachen. Zag het al helemaal voor me n.l. :D.
    Flesje desinfectie naast het bed...;)

15. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Haha! Ik weet nog goed dat ik startte met spuitjes om zwanger te worden, vroeg aan de dokter, moest ik ze ontsmetten? Ze zei "Waarom? Dat zou een man toch ook niet doen, even uitkoken of desinfecteren" haha

16. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    hahahahahahaha:D:D:D:D ik lig helemaal krom...ff snel tussendoor..ff w8 schat

17. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    @claudia07+brunnete85

ik hoop natuurlijk dat je zw bent maat klinkt als dat de ongi eraan zit te komen

18. brunette85

brunette85 Bekend lid

29 dec 2009
    944
    0
    0
    gelderland west
    haha.. hij is leuk :D

ja ik voel me ook echt beroerd.. misselijk, steeds bij een beweging/draai, wordt ik licht in mijn hoofd.. met die temp erbij.. volgens mij wordt ik gewoon ziek en ongi, maar toch raar dat ik het nog niet ben:( mijn cyclus is nooit zo lang..

@claudia.. rot zeg.. elke keer die hoop en toch weer niet, ik weet hoe het voelt.. elke keer een teleurstelling.. je kan er alleen helaas niet zoveel aan doen.. sterkte en s6 vlg mnd

lfs

19. Claudia7

Claudia7 Lid

13 jan 2011
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Brunette, ja rot he,.. maar hopelijk volgende maand beter geluk!
    En ja ik had ook echt precies dezelfde symptomen wat jij nu heb, en ook nog nooit zo een lange cyclus gehad!! Maar toch die teleurstelling, en ik moet je zeggen,.. de symptomen zijn er nog steeds! licht in me hoofd, misselijk, duizelig,erg moe, en temp was vanochtend ook aan de hoge kant..
    Alleen heel rare ongi is het,.. (beetje licht, dan weer bruin, dan bijna niks,...) en als ik meestal ben, ben ik het ook goed, en voel ik het in me heupen, onderrug en heb ik enorm buikpijn,..! maar dit keer ook dus totaal niet! alleen de sympt. wat ik net beschreef..
    Weet jij wat het betekent? of iemand anders misschien??

Hou je me op de hoogte,.. hoop dat jij wel een positieve test krijg! en dat de rode duivels maar niet zullen komen!! zal voor je duimen meid,.

dikke knuff

20. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Sorry als meiden er anders over denken, maar is advies van het ziekenhuis...
    Nee een penis is niet steriel, maar probeert zich ook niet in je baarmoeder te proppen... ;)

Deel Deze Pagina