baarmoedermond open?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door brunette85, 14 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Nee maar dat doet je vinger ook niet!
    Je voelt alleen t randje, t tuitje zelf, niet in je baarmoedermond, daar kom je echt niet in, dan moet ie echt goed openstaan zoals ongie of ontsluiting.

2. brunette85

brunette85 Bekend lid

29 dec 2009
    944
    0
    0
    gelderland west
    @Claudia7; oh wat raar..? maar ook een goed teken dat het niet echt doorzet, dan is er misschien nog hoop ;)

mijn temp blijft nu 37.2/37.3
    vanmorgen weer een testje gedaan, weer negatief.. ik moet mij ook niet zo druk maken, maar onbewust doe ik dat toch wel.. :( ik voel ook vanalles in mijn buik, maar niet zoals ik ongi word/ben..
    wel sex gehad vandaag, wat moeizamer ging dan anders.. deed wat zeer en twas niet echt vochtig daarbinnen (wat het normaal altijd wel is haha)

ik hoor wel van dames dat na zolang overtijd, het wel mogelijk is om zwanger te zijn.. maar ook die ongi worden.. 50% kans..:D
    na mijn vorige zwangerschap (wat helaas niet goed verliep) had ik ook pas na 4dagen overtijd een positieve test.. dus die hoop hou ik er maar in.

maandag weer een testje, als ik nog niet bloed.. en anders bel ik de huisarts wel.. als die zegt na onderzoek dat ik niet zwanger ben, maar ik mij misschien toch te druk maak, waardoor de ongi niet komt.. :( wie weet.. bah balen zeg.. deze onzekerheid..

liefs

3. brunette85

brunette85 Bekend lid

29 dec 2009
    944
    0
    0
    gelderland west
    hoi..

de testen kloppen wel degelijk.. mijn temp was gezakt naar 36.9 - 36.7 en ging bloeden..
    nu is mijn temp weer 37.4? die moet toch laag blijven.
    ik heb helder rood bloedverlies, dus weer een poging mislukt..

nu hebben we een afspraak in febr. bij de gyn. na 1jaar en 3maanden. 4 (v)mk te hebben gehad, lijkt het me nu toch eens tijd om te kijken waarom onze moppies niet blijven plakken..

succes iedereen met zwanger worden.. ik hoop dat we allemaal een wondertje cadeau krijgen.. het liefst vroeg, maar anders beter laat dan helemaal niet.. liefs en knuffel..

4. maanvrouwtje

maanvrouwtje Bekend lid

26 dec 2010
    884
    0
    0
    Wow wat een geduld heb je al op moeten brengen, respect! Succes bij de gyn alvast. Kijk je er naar uit of ook tegen op?

5. brunette85

brunette85 Bekend lid

29 dec 2009
    944
    0
    0
    gelderland west
    hey.. ja dat wel, maar er zijn wel meerdere vrouwen die er langer overdoen, daar hou ik mij maar aan vast.
    ik kijk er niet tegenop, maar als die folders die ik heb gekregen over dat de zwangerschap niet wilt vlotten, gaan we toch wel een groot traject in.. maar gelukkig staan onze opties nu nog open..;)

liefs xx

Deel Deze Pagina