Goedemorgen, Ik ben een beetje in paniek. Ik ben morgen 6 weken zwanger. Nou merkte ik gisteravond en vanmorgen weer dat als ik mijn baarmoedermond voel, ik een kuiltje voel die naar mijn idee best groot is. Ik heb wel vaker gevoeld in de tijd dat ik niet zwanger was en toen was het naar mijn gevoel niet zo groot (open?). Ik ben heel erg bang dat dit een voorteken van een miskraam is. 3 maanden geleden ook een miskraam gehad en ben echt bang dat het nu weer mis is Geen krampen of iets dergelijks. Is dit normal of moet ik me toch voorbereiden dat het misschien een voorteke is van een miskraam?
hoi nee, dat kan gewoon zo zijn, en het zegt niets. Ik raad je aan om niet meer te voelen, het heeft geen voorspellende waarde en het geeft je misschien onnodig reden tot zorgen. Maak alvast een afspraak bij een verloskundige en neem je foliumzuur? Goede zwangerschap gewenst. Mirjam
Bedankt voor je snelle reactie. Ik slik mama en baby vitamine. Ik loop via het ziekenhuis omdat ik via IUI zwanger ben geworden. Je reactie maakt me wat rustiger gelukkig. Nee ga er niet meer aanzitten :-D super bedankt.