Ik ben inmiddels 35 weken zwanger en heb van het weekeind een nacht gehad met heftige harde buiken.Ik had echt het gevoel dat de baby naar beneden werd gedrukt. IK had de dag er na veel steken in mijn bekken en liezen. Nu is het duidelijk rustiger. Maar ik heb af en toe het gevoel dat hij zo uit me kan vallen. Zo is hij dan aan het draaien op de uitgang zeg maar. Ik heb ook echt het gevoel dat mijn buik is gezakt ik heb echt een hand ruimte aan de boven kant nu. Dit is mijn 3e zwangerschap. En mijn eerste was gewoon in gedaald. Maar met een week of 38. Mijn tweede was bij het breken van de vliezen nog niet in gedaald. En nu deze met 35weken al. Zegt dit wat over eerder bevallen of niet. Hij moet namelijk nog minstens 12 dagen blijven zitten dan komt mijn man pas thuis. Ik heb door mijn hematoom en de twee vaten in de navelstreng wel 2 indicaties waar mee je een hoger risico loopt om eerder te bevallen.
hoi het moment van indalen zegt niets over het moment waarop je baby wordt geboren. Hij of zij kan ook bij indaling nu met gemak tot 42 weken blijven zitten ( hoop ik niet voor je!). Mirjam
Ik hoop het ook niet dat het 42 weken wordt maar het is wel het antwoord waar ik op hoopte. Dank je wel