Hoi allemaal, misschien een beetje domme vraag. Maar ik doe al een tijdje zelfonderzoek van mijn baarmoedermond. Maar ik vroeg me af wanneer kan je ervan spreken van dattie open staat? Als jeje vinger top erin kan stoppen of hoe moet ik me dat voorstellen? Hoop dat iemand hier een antwoord op weet! Alvast heel erg bedankt
Bedankt voor je antwoord ik vind het namelijk wel zo moeilijk te beoordelen of me baarmoedermond nou openstaat ofniet. Groetjes!
Als je 1 cyclus goed hebt gevoelt, dan weet je wel wat open en dicht is . Je voelt een deukje als ie open is, en een punt als ie dicht is. Ook is je BMM zacht als ie open is, en hard als ie dicht is.
ik voel meestal ook eerst hard of zacht, dan kan ik (uit mijn ervaring) er vanuit gaan dat ie ook open of dicht is. Soms voel ik dat na en dan is het altijd eigenlijk zo. Als er geen punt is staat ie open. Probeer maar een cyclus lang iedere dag te voelen dan merk je vanzelf wanneer ie gaat veranderen na je ongi!
Dus als je niet dat bekende neuspuntje voelt dan staatie open? Het is moeilijk want ik voel al zeker 2 maanden maar ik ben al 3 maanden en een week overtijd dus ik weet niet hoe het voelt als hij openstaat. Ik ben gewoon benieuwd of ik toch ongesteld ga worden binnekort dus vandaar! Groetjes! en bedankt voor jullie reacties allemaal ik heb er veel aan!