Geduld is een schone zaak

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door angelique1978, 18 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angelique1978

1 feb 2007
    11
    0
    0
    Hallo allemaal,

Dat jullie mij geen zekerheid kunnen geven snap ik, maar wil toch graag even van me afkletsen. :)
    31 januari was ik voor het laatst ongesteld, op 9 februari onveilige seks gehad, vandaag heel licht bloedverlies (ik las ergens dat dit vaak is op dag 19 van je cyclus en dat is dus vandaag :confused: ) Verder heb ik vanaf afgelopen donderdag ongeveer last van menstruatieachtige krampen in buik en been, steken in mijn zij bij inspanning, vaak plassen en meer eetlust. Vanaf donderdag, sinds de "klachten" schoot het ineens door me heen dat ik weleens zwanger kan zijn.
    Afgelopen juni ben ik bevallen van een dochter, bij die zwangerschap was ik de nuchterheid zelve, rustig gewacht totdat ik overtijd was alvorens een test te doen et cetera en nu ben ik hyper, zenuwachtig en vooral ongeduldig. Ik kan pas vanaf volgende week dinsdag een test doen en ik heb het idee dat de tijd voorbij kruipt. :D
    Gezien de "klachten" en het bloedverlies neig ik momenteel zelf naar wel zwanger maar ergens ben ik "bang" dat het er ook mee te maken heeft dat ik nu zo bezig ben met een eventuele zwangerschap dat ik me misschien dingen ga inbeelden. :( Aan de andere kant: bloedverlies kun je je niet inbeelden lijkt me. Voor deze klachten waren we overigens niet bewust met een zwangerschap bezig hoor, het mezelf ermee bezighouden is pas vanaf dat de klachten optraden.

Ik word moe van mezelf momenteel. #-o Maar bedankt voor het "luisteren". Komt iemand dit misschien bekend voor, vroege zwangerschapsverschijnselen, eventueel inbeelden van dingen en nerveuzer dan bij een eerdere zwangerschap?

Groetjes!

2. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Spannend!

Ben erg benieuwd of je gevoel gelijk krijgt!

Wel vlot op elkaar zeg! Ik ben zelf eind mei bevallen en ik moet er echt nog niet aan denken!

3. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Hoi Angelique,

Ik snap je wel hoor. Ik heb mezelf al 2 keer aangepraat dat ik waarschijlnijk zwanger was. De eerste keer bleek dat ik op dat moment juist mijn eisprong had dus daar kwamen de klachten van. Daarna dacht ik dat overkomt me niet nog eens. Ik wilde niet weer valse hoop hebben. Maar toch dacht ik het vorige maand weer, en het was weer niet zo.
    De volgende keer ga ik echt nergens op rekenen en pas testen als ik twee weken over tijd ben!
    Ik hoop voor je dat je zwanger bent, die onzekerheid is vreselijk!

4. caro1978

caro1978 Bekend lid

25 feb 2008
    787
    0
    0
    gelderland
    onzekerheid tjaa.... ik heb ook elke maand van die vage klachten en als het dan de testdag is.. heb ik eindelijk de moed verzamelt om een test te doen is ie negatief en spontaan een half uurtje later wordt ik ongi.. bluh.
    ik hoop dat jouw gevoelens goed zijn en dat het raak is, spannend he

Deel Deze Pagina