de pijn is ondraaglijk!

Discussie in 'De bevalling' gestart door TiTaRa, 30 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    Dag meiden!
    Ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen want ik loop nu al een paar weken tegen de muren op van de pijn!
    Het zit namelijk zo dat mijn baarmoeder tegen mijn ribben drukt en dat is een constante pijn die ik voel! Echt niet normaal!
    Ik heb er alleen last van als ik zit maar ik kan toch moeilijk de hele dag rechtstaan ofwel liggen?
    Hebben jullie daar ook last van gehad?
    En is er mischien een middeltje dat helpt?

Thank you! xxx

2. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Had ik ook de vk ging er zelfs vanuit dat ik een gekneusde rib had door de druk. Vreselijk brandende pijn had ik. Niks aan te doen dan zelf een houding te vinden waarbij je de pijn minder voelt.

3. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Lanaken (Rekem)
    jah dat probeer ik echt de pijn is dan wel iets minder maar dan nog voel ik het enorm hard..
    Wanneer ik dan op mijn rug lig en op mijn rib duw krijg ik een enorme pijnscheut! Zou wel eens goed kunnen dat die van mij ook gekneusd zijn...

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ken het. had op het eind ook gekneusde ribben doordat mijn baarmoeder zo hoog zat en Levi constant zijn kont onder mijn ribben duwde.
    Helaas is er weinig aan te doen :(

Sterkte

5. 4days

4days Niet meer actief

Hopen dat de baby vroeg indaald... :( Wel balen hoor!

6. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Lanaken (Rekem)
    jah inderdaad...Hooop echt dat ik snel van deze ambetante pijn verlost ben..

7. shluky123

shluky123 Lid

27 sep 2007
    47
    0
    0
    verzorging
    gouda
    hoi
    ik heb dat ook gehad ik kon niet zitten dat deed vreselijk zeer en alsw hij bewoog ook toen hij ingedaald was deed het bij mij nog steeds zeer.ik heb de laatste mnd van de zwangerschap liggend doorgebrcht op de bank en in bed zitten ging echt niet.

8. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    hier idem, uk daalt al in, maar is een fors ventje, dus nog steeds gekneusde ribben. kwestie van uitzingen

9. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik heb tot de bevalling ermee gelopen.. indalen helpt niet altijd. Ik zeg dit omdat ze dat mij vertelden en het darom des te moeilijker was toen dat niet zo was.

Arnicagel of Spiroflorgelei van VSM kan je erop smeren, dit verkoeld en verlicht pijn... Koelen helpt sowieso goed, dus koude washandjes e.d. ;)

Heel veel sterkte!

10. Veke3107

Veke3107 Lid

20 okt 2006
    72
    0
    0
    Mechelen
    Hey,

Heb vannacht amper geslapen. Prutske lijkt mijn hele buik in te palmen.
    Druk onder de ribben, druk op mijn schaambotjes.

Nu ja voorlopig is het slapeloze nachten van de baby in de buik en binnen paar daagjes van de baby die huilt. Nog eventjes volhouden zeker en dan genieten van ons eerste wondertje.

Maar idd het is heel lastig, niet rechtgeraken uit zetel, niet kunnen draaien in bed........

Nog veel succes dames!
    Veke

Deel Deze Pagina