Dag Allemaal, Gistere op 4w en 2 dagen was mijn hcg 90... Nu heb ik bang voor een nieuwe mk Zijn er mensen die ook een lage hcg hadden en waar toch alles in orde is?? Liefs Dooo88
Sorry ik kan je niet helpen Dooo8... maar hoe weet je eigenlijk hoeveel je hcg is? kan je dat opmeten? als je test kleurt dan ben je toch gewoon zwanger?
Ja klopt, maar ik ben gisteren bloed gaan laten trekken bij de HA en heb vanmorgen de uitslag gekregen vandaar weet ik het... grtjs
Ik had 108. Maar iedereen maakt verschillend hcg aan hoor. Probeer je nog niet te druk te maken meis.
Rond de 100 is goed hoor als je rond nod zit. Ik zou me proberen niet al teveel zorgen te maken meid. En dat is heel moeilijk!!
Volgens mn uitgaande cyclus en volgens de HA ben ik 4 weken en 2 dagen... Maandag zou ik al voor een echo mogen gaan en als dat niet zoveel zegt mag ik opnieuw bloed gaan laten trekken.
Ik had 171 maar denk dat je pas weet als het goed of fout zit als je nog eens laat bloed nemen en dan kijkt of ze verdubbeld zijn. Ik had een site, wel engelstalig waarop je je hcg waarden kon ingeven en die dan berekende hoeveel ze zouden moeten verhogen en of je bij de snelle stijgers zat of juist niet. Zal eens opzoeken wat dat juist was. Ik was ook heel bang voor nog een MA en daarom liet ik elke week bloed nemen om mijn waarde te weten omdat ik bij mijn eerste zwangerschap helemaal niet gemerkt had dat het fout zat enkel doordat mijn hcg niet meer steeg een aan het zakken ging wisten we dat het fout zat.
Ja is heel moeilijk panter!! En zeker als je al een MK hebt gehad ... Ben al blij met de reacties tot nu toe Liefs
Het is betabase.info. Je moet eerst bij 'your betas' je gegevens invullen (add new pregnancy) en dan kan je pas verder. Hoop dat je er wat aan hebt, maar je kan dit pas doen als je al verschillende testuitslagen hebt, zoals ik al zei met 1 waarde kun je nog niets weten.
Toch al fel bedankt!! Ik kan je dan maandag iets weten te zeggen! En nu maar duimen dat het goed mag gaan! Liefs
Ik had op 4+2 een hcg van 76, erg laag en vreesden het ergste, maar het steeg mooi door en zie mijn banjer ondertussen
Super petra83!! Dus er is hoop?! Hopelijk Verschijnt bij mij ook zo een leuke banner!! Succes met je verdere zwangerschap!
Er is altijd hoop hoor. Bij de een stijgt het nou eenmaal sneller dan bij de andere. Ik snap je angst heeeeeel erg goed trouwens (banner), heb die angst tot en met de bevalling gehouden..*schaamtzich*
he meid Als ik naar je cyclus banner kijk, denk ik dat je minder ver bent! Aangezien je langste cyclus 99 dgn was. Zo lang je hcg maar binnen de 48 uur verdubbelt, ben je goed bezig. Geniet er van en van Harte gefeliciteerd