Hallo allemaal, Na anderhalf jaar proberen, lijkt het erop dat ik een positieve test in handen heb. Zit helemaal te shaken. Het streepje is wel licht (zie album), ben vandaag drie dagen overtijd. Ik had voordat ik testte niet veel gedronken en weinig geplast. Weet iemand of dit van invloed is op de test? Verder had ik de test al even liggen (matcare), denk al wel driekwart jaar weet iemand de houdbaarheidsdatum van deze testen en of dit een probleem is? Ik durf bijna nog niet te geloven dat het echt zo is....! Groetjes van een onzekere en heel voorzichtig blije Marit
pas je banner maar aan meid jij bent echt zwanger! ik begon ook met licht nog lichter als de jouwe kon er geen foto van maken maar ze werden steeds dikker GEFELICITEERD!
Gefeliciteerd Marit, ik zie echt een 2e streep! Kom je ook gezellig bij andere aanstaande Oktober mama's? Groetjes Gerlinde
Bedankt meiden, ik ga voor de zekerheid morgen nog eens testen, maar begin het langzaam te geloven. Ik ben het bewijs dat het zelfs na anderhalf jaar kan! (want ik begon daar best aan te twijfelen eerlijk gezegd) Liefs, Marit
Haha! Hoe duidelijk wil je m hebben? Veel duidelijker wordt ie niet denk ik gefeliciteerd en geniet ervan!