baarmoedermond te laag?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jocelijne, 30 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jocelijne

Jocelijne Lid

10 dec 2008
    83
    0
    0
    IT
    Schotland
    Nu vind ik het allemaal erg spannend en geniet van elk moment van de zwangerschap. Nu probeer ik mezelf op de hoogte te houden van elke zwangershaps verandering.

Sex gaat niet meer. Is te onprettig. Heb het gevoel alsof het daar beneden helemaal opzwelt. Nu wou mijn manlief mij met de handjes plezieren zeg maar. Kwam hij met de opmerking dat hij er toch wel moeilijk in kwam.

ik ook gevoelt, maar het is net alsof de baarmoedermond nog geen 1 cm voor de opening zit. voel ook de ingang van de baarmoedermond door alleen mijn vingertop te 'ontdekken'

Is dit normaal? hebben jullie dat ook? Moet ik me zorgen maken dat hij zo laag zit? graag wat reacties want zit er best wel mee

2. Vlindertje86

Vlindertje86 Actief lid

17 dec 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Canarische Eilanden
    Sorry maar dat kan ik me echt niet voorstellen. Je baarmoedermond ´hoort´ juist erg hoog te zitten rond deze tijd, vk´s kunnen er vaak nouwelijks bij...
    Denk dat je iets anders gevoeld hebt, of tegen de wand gestoten bent ofzo :)
    Maar als je zelf echt goed weet hoe je baarmoedermond voelt (baarmoeder kan je niet voelen via vagina) en je weet zeker dat ie zo ontzéttend laag ´hangt´ zou ik maar even de vk bellen...

Succes!

3. Jocelijne

Jocelijne Lid

10 dec 2008
    83
    0
    0
    IT
    Schotland
    Hmm ik heb inderdaad wel vaker mijn baarmoeder gevoelt.. het voelt ook nog steeds als een bult, maar dan nu erg laag. en het lijkt erop alsof ik de baarmoedermond ook voel.. hoop dat het niets ergs is.. nog even afwachtend op meer reacties... want die kleine moet daar nog wel ff blijven hoor!

4. Vlindertje86

Vlindertje86 Actief lid

17 dec 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Canarische Eilanden
    o sorry, je had het ook echt over je baarmoedermond, dacht dat je baarmoeder zei (schaam). Maar nogmaals, als je je ongerust maakt gewoon even bellen, dan hoor je snel genoeg of dit kan/normaal is

Deel Deze Pagina