Ja hè ik dacht het ook....en toch onzeker zijn heb jij ook een rijtje dan? Wil ook wel eens kijken tussendoor
Ja kan ik me voorstellen hoor. Maar die van jou leek me aardig duidelijk. Tja weetje ik heb ze weggegooid...Misschien beetje dom, maar ik weet wel zeker dat er verschil was en dat ik dus 1 dag een zichtbaar streepje had. Alleen staat er in de bijsluiter dat die uitslag alsnog negatief is. Ik moet me er misschien ook niet op blind staren. Je kan ze natuurlijk beter bewaren maar veeg je dan het strookje af of doe je er een plakbandje omheen??
Ja ik laat ze opdrogen en plak ze nu vast met lijm.... Was de streep wel donker genoeg Maar ja sommige vrouwen hebben geen knallers.
Ik heb dat ook altijd, voelt niet zo prettig he . Het lijkt mij juist niet erg, zo hoeven de zaadjes niet zo'n heel eind te zwemmen
Hahaha....nee idd niet zo fijn. Maar had het gister en bedacht me dat ik het ook had voordat ik zwanger raakte van de mk.....dus misschien is het nu wel weer goed nieuws! Het lijkt ook wel alsof ik veel meer last heb van alles na de mk. Net als je bevallen bent dan heb je dat ook. Nooit gedacht dat een mk ook zo kon zijn.
Een miskraam is niet niks hé meid, en jou lichaam had duidelijk veel moeite met het af te sluiten.. Is logisch dat je lichaam nog steeds niet 100% is, dat heeft tijd nodig.. maar hopelijk komt je of is je eitje geweest en heb je over n dikke week een positieve test, en is dat het bewijs dat pijn bij het stoten betekend dat je vruchtbaar bent ^^
Een mk doet meer met je lichaam dan je denkt! Het is toch een soort van minibevalling. Maar zoe heeft gelijk de zwemmers kunnen gelijk binnentreden
Ja dat is waar....nooit gedacht hoor. Daarom ook wel blij dat ik even heb moetem wachten. Zo heb ik het echt goed kunnen afsluiten ben er helemaal klaar voor idg