Heb al de hele dag een raar gevoel in mijn buik... Nu krijg ik er een lichte, beetje roze kleurige, bloeding bij Een innestelbloeding! Dit weet ik bijna zeker, heb dit al 3x meer gehad, de assistent gyno gaf mij gelijk. Helaas is het niet blijven zitten, hoop zo dat mijn hummeltje dit x wel vol houdt! Volgende week zijn wij 12 jaar samen, een mooier geschenk kan ik me niet voorstellen Doen jullie voor mij mee duimen? Ow hummeltje blijf in mama's buik zitten..
en mijn duimen draaien net als sommige anderen overuren! straks vallen ze eraf! ik duim voor elke meid met kinderwens op een gezonde plakbeeb en dat ze naar niet lang hoeven te wachten vriendlief en ik zijn zelf ook druk bezig voor een eerste wonder!
Dank jullie allemaal! En natuurlijk duim ik ook voor jullie allemaal! Zoveel dat mijn botten d'r pijn van doen en voor iedereen een kaarsje! Gelukkig heb ik ze op batterijen anders staat de brandweer nog eens aan de deur Maar helaas word de afscheiding (sorry voor de taal...) iets meer, wel nog steeds roze kleurig slijm... Heel raar, dus begin toch te twijfelen... Morgen zit ik op dag 10 en dan begint meestal mijn ongi... Hopen hopen hopen....