Voor iedereen die mijn onderwerp over een hydrothorax tijdens mijn zwangerschap gelezen heeft, heb ik een update. Op 24 november is mijn bevalling ingeleid in Leiden en ben ik dezelfde dag nog bevallen van een prachtige dochter van 3235gr. Alles is gelukkig goed gegaan. Zij heeft een goede week in het ziekenhuis gelegen, eerst op de high-care en later de medium-care, gewoon ter observatie. Maar gelukkig gaat alles goed nu en zijn we met zijn viertjes lekker thuis en kan het normale leven voor ons weer beginnen!! Heerlijk!!! Bedankt dames voor alle steun tijdens dit alles!
Fantastisch, wat een geweldige zegen. Ik ben blij voor je dat het zo goed is afgelopen. Genieten van je dochtertje!
Wat geweldig dat het zo goed is afgelopen!! Hopelijk kunnen jullie nu eerlijk op jullie roze wolk gaan zitten!!
Ik ken je verhaal niet, maar van harte gefeliciteerd met je dochter en wat heerlijk dat jullie nu lekker van haar kunnen genieten!!! Groetjes, Caitlin
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Ik heb het verhaal gevolgd en ben blij dat alles goed is gegaan. Ga nu heerlijk genieten van je gezin.