waar zwemmen jullie in?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door maartje25, 25 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartje25

maartje25 Niet meer actief

Hallo dames,

Ik ga binnenkort op vakantie en wil dan natuurlijk wel een duik in het zwembad nemen :)

Nu pas ik mijn broekje van mijn bikini nog wel maar de top niet meer. Ik vind een zwangerschapstankini te duur en ze zitten vaak ook veeeeel te wijd (ik heb een miniscule buik) dus vraag me af of gewone tankini's ook een beetje mee rekken met je buik... (ben nu 32 weken dus er komt vast nog wel een beetje buik bij)
    Ik wil namelijk niet in een gewone bikini... ik vind dat zelf ook altijd gek als ik een zwangere vrouw in een bikini zie dus wil dat zelf ook niet.

Wat hebben jullie gekocht qua zwemkleding en waar??

2. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Ik heb een positizwempak van mamalicious. Zit heel mooi om ieder buikformaat, ook als ik niet zwanger ben. Weet niet meer waar ik m heb gekocht, heb m al ruim twee jaar.

3. maartje25

ik zal dr eens op googlen...bedankt!

4. Boommm

Boommm Niet meer actief

Gewoon m'n bikini. Past hier nog prima. Anders even kijken bij hunkemoller en H&M? Beide hebben nu giga sale op de bikini's en dan kun je het topje gewoon een maat groter nemen.

5. trotsemama12

trotsemama12 Bekend lid

17 feb 2014
    848
    1
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Ik zwem gewoon in mijn bikini.

6. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Ik had een tangini van noppies.. Was even een aanschaf maar hoop m nu weer te kunnen gebruiken.

Maar als het alleen het topje is zou ik een losse tangini kopen, zijn meestal niet zo duur.

7. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Tankini van noppies (zwart met witte stippen) Veel plezier van gehad. Ondanks dat ik amper nog buik had met week 27 aangehad op vakantie en vervolgens elke week tijdens het zwemmen (nu nog steeds) Goede kwaliteit dus evt ook wat voor nummer twee...:)

8. maartje25

ik had inderdaad deze gezien:

Noppies zwangerschapstankini top Koka

maar men, wat een geld....!het is inderdaad zo dat je hem dan evt ook bij een tweede kan dragen....:)

een gewone bikini met van die touwtjes die je aan kan trekken is misschien ook nog wel wat?! (ik heb geen grote voorgevel dus dat heeft weer zo zijn voordelen :)

9. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

5 aug 2014
    1.268
    127
    63
    Ik draag ook gewoon m'n bikini.
    Als je dat niet wilt zou 'k inderdaad voor een goedkoop topje gaan van een tankini, maatje groter dan normaal past vast nog wel even.

10. firstone

firstone Bekend lid

27 apr 2009
    664
    0
    0
    Drenthe
    Deze heb ik ook. Zit heerlijk en ziet er leuk uit voor een badpak. Weet ook niet waar je m kunt kopen, overgenomen van buurvrouw die hem nooit gedragen had! Weet wel dat ie €26.- kostte toen zij hem kocht.

11. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Echt? ?? Ik vind zwangere vrouwen in bikini juist super mooi!
    Hier dus ook met volle trots in bikini

12. talkingchair

talkingchair Niet meer actief

In een oude tankini die te groot was, maar nu weer prima past.

13. Dorien87

Dorien87 Bekend lid

31 okt 2012
    707
    93
    28
    Vrouw
    Leerkracht
    Retie
    Ik heb twee tankinis gekocht op asos. Echt super leuke modelletjes, kleurtjes en de prijs is zeker OK.

14. Me84

Me84 Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.180
    363
    83
    Ik neem ook gewoon mijn bikini mee op vakantie ondanks dat mijn buik best aanwezig is :)

15. Blosjes

Blosjes Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.055
    523
    113
    Vrouw
    Provincie Utrecht
    +1
    Zwem ook vol trots in mijn 'oude' bikini's.

16. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Bikini van de Hema topje en broekje totaal 8 euro.. Ga echt geen tientallen euros uitgeven aan een bikini die ik een paar keer draag.

17. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Juist, dit. Gewoon een grotere maat kopen.

Kom net terug van centerparcs, heerlijk gezwommen in bikini :D

18. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Nu draag ik een badpak met zwemmen.
    Maar met 19 weken had ik nauwelijks een buikje en droeg ik m'n bikini op vakantie.

19. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    ik had gewoon een bikini...wel een positie broekje dus die kon ik wat omhoog doen zodat als je bukt niet gelijk in je blote hol staat ;)
    en een gewone bikinitop...wat is er nu raar aan om in een bikini te lopen terwijl je zwanger bent?? niemand die raar kijkt hoor en zowel..lekker boeiend!
    ten 2e vind ik een tankini maar benauwd zitten over mijn buik..

20. maartje25

Ik voel me dan zo 'bloot' haha.... mn man kreeg zowat een rolveroerte toen hij hoorde dat een positietankini maar zo 50 euro is! Misschien dus toch maar een bezoekje aan de hema of de wehkamp dus :)

Deel Deze Pagina