Hoi dames, Ik heb ongeveer sinds een week last van pittige steken (van onderen), maar voornamelijk 's avonds. Eigenlijk kan ik de klok erop vooruit zetten dat ik na 18:00 een keiharde buik heb en dan af en toe die vreselijke steken Soms knijp ik dan heel hard met mijn dijen tegen elkaar, lijkt de pijn iets te verlichten. Waarom is vooral 's avonds denken jullie? Zegt het ook iets over hoe snel je kindje komt of helemaal niets? Ben zo benieuwd wanneer ze gaat komen!! kon ik maar even in een glazen bol kijken
@ meryl Hier hetzelfde gevoel, en ook elke avond voorweeën en steken... ben benieuwd naar de reacties op je vraag !
Echt pittig he die steken??!! Poehhh... Ik heb liever een enorme kramp dan die venijnige steken volgens mij (brrrr....). Ben benieuwd naar de reacties!!
ik heb al een paar dagen 's avonds krampen én steken, erg lekkere combinatie heb al een aantal keren gedacht dat de bevalling begonnen was, zo pijnlijk was het. maar het zette niet door.
mmmm het zegt dus nog niets over dat je kindje snel komt he? Pittig voor je mamatoB die combi van krampen & steken (kan het niet gewoon bij 1 blijven?? Of wegblijven!! ). Hoop zo voor je dat het door gaat zetten!! Het is leuk zwanger zijn, maar verdomd pittig soms!! Maar goed....straks zijn we dolverliefd en kijken we er vast anders op terug sterkte!
@ Meryl Ja, dat is ook zo... ik word gewoon zo moe van het wachten ... ik krijg mijn dagen wel om hoor, wat tv kijken, wat poetsen, wat boodschapjes doen en wat computeren... maar 's avonds als ik die harde buiken, krampen en steken heb, dan ga ik echt naar bed met het idee 'vannacht schrik ik wakker van de echte weeën!' en dan ben ik weer teleurgesteld als ik 's ochtends wakker word zonder weeën... Gek eigenlijk he, hoe je zoooo kunt uitkijken naar iets wat waarschijnlijk enorme pijn gaat doen
hihihi...best wel als je er zo over nadenkt Volgens mij heb je op een gegeven moment ook zoiets van 'let's get it over with'....tenminste dat begin ik nu een beetje te krijgen. hahaha zal genieten van de beeb, maar ook van het feit dat ik weer gewoon mijn voeten kan afdrogen na het douchen hoe dat nu gaat, lijk wel een bejaarde!!
jep, haha, een bejaarde is er ook hier niks bij. volgens mij zijn er talloze bejaarden die nog flexibeler zijn dan ik! ...en ik zou het ook heeeeeel fijn vinden als ik: - mijn trouwring weer eens aan kon (vocht weg) - weer eens leuke laarzen / schoenen met hakken kon dragen (zonder te waggelen) - achter de kinderwagen kan gaan wandelen!!! de kilootjes er af lopen samen met ukkie - weer eens om kon draaien in bed zonder bandenpijn - weer eens de trap op kon lopen zonder bekkenpijn - etc.etc.etc.
@ mamatoB; qua gevoel zeker hoor...pfff...gisteravond toen die akelige steken weer begonnen heb ik echt mijn best gedaan om in slaap te vallen...dan ben je je tenminste even niet bewust van dat gevoel... Merkte gisteren ook voor het eerst dat zelfs een wandelingetje echt moeizaam gaat nu (en ik houd zo van wandelen!)...heb toch maar de fiets gepakt om wat boodschappen te doen! Ook al gaat dit ook niet echt van harte meer, het scheelt iig meters! haha.... Praktisch gezien zou ze van mij nog even mogen wachten wel (puur praktisch!), dit heeft dan te maken met de laaaaatste dingen die ik nog wil doen voor haar komst (het restantje van een mini-verbouwing hier & het feit dat het me bijna 2 wkn verlof kost als ze nu komt en ik een vakantie geboekt heb in januari en deze graag wil aansluiten op het verlof)...maar goed, daar valt niets over te zeggen natuurlijk...en qua gevoel zeg ik toch echt "kom maar beeb!"...pfff Hoop dat jij een beetje een goede nachtrust hebt gehad meis!
@ meryl Ja, dat gevoel kan ik me voorstellen. Momenteel heb ik zelf zoiets van liever gisteren dan morgen, haha, maar dat komt ook omdat ik het gewoon heel erg moe ben en heeeeeeeeeeel erg uit kijk naar hummeltje, maar dat gevoel ken je wel! Ik heb goed geslapen, wel een paar keer wakker geworden om te plassen, maar verder niets bijzonders. Vanochtend wel kramp bij het wakker worden, maar moest gelijk daarna naar de wc, dus ik denk dat het mijn darmen waren, het is nu weer weg , dus... Ik ga vandaag eens roosvicee laxo halen, misschien als ik mijn darmen een beetje licht prikkel dat de baarmoeder ook wakker wordt...
ja super stil en thuis zitten is niks voor mij en familie woont ver weg dus die reis kan ik helaas niet meer maken en manlief moet gewoon werken