Lieve meiden, Afgelopen week heb ik te horen gekregen dat ik een baarmoedermond verzakking heb Ik kwam hierachter toen ik me van onder ging wassen en een soort van "bal" eronder vandaan voelde komen en met lopen aan einde vd dag voel ik ook wat zitten tussen mn benen.. Gelijk naar de HA ermee gegaan en die concludeerde een baarmoedermond verzakking en adviseert fysio. Nu is mijn vraag wie heeft er ervaring met fysio en helpt dit ook echt? Ook zei de HA dat ik niet meer mag sporten en daar baal ik giga van ivm ik de laatste kilo's eraf wil hebben. Nou is mijn HA erg van de "oude stempel" en vraag me af of je echt helemaal niet meer mag sporten of wellicht rustig aan?
Ik heb een darmverzakking ook via de vagina. Mijn baarmoedermond zit hierdoor ook erg laag. Ik ben ervoor bij huisarts en gyn geweest en nooit is mij gezegd dat ik niet mag sporten. De oefeningen van de fysio kunnen wel helpen. Zeker als je dat nog niet eerder hebt gehad zou ik daar zeker naartoe gaan. Verzakking is hier niet erger geworden met sporten.
Dankje voor je antwoord! Idd gister te horen gekregen van mn fysio dat ik gewoon mag sporten erg blij mee