Hallo. Ik ben op 3 juli bevallen van een zoontje. Vandaag 4 weken en 1 dag geleden. Ik heb 2 weken na de bevalling gevloeid en zins vandaag heb ik donkerbruin bloedverlies. Is dit een beginnende ongesteldheid of toch nog wat oud bloed ? Het is hooguit 1 maand verbandje dus helemaal niet veel. Maar toch twijfel ik of het nu wel echt een ongesteldheid is. heb gisteren namelijk voor het eerst week 45 min gewandeld. Was dit dan toch nog te vroeg ?
Heb ik ook gehad toen ik na een paar weken weer wat actiever werd. Mijn kraamhulp had me hier ook voor gewaarschuwd: als je lekker gaat wandelen, trek dan geen witte broek aan . Zij vertelde dat het vrij vaak voorkomt als vrouwen weer wat gaan bewegen maar dat het verder geen kwaad kan. Tot (als ik het me goed herinner) een week of 6 na de keizersnede is het heel normaal.
Ja ik heb ook te horen gekregen dat het heel normaal is tot 6 weken erna. Vooral als je zegt dat het donker is, dus dat zal dan gewoon nog oud bloed zijn dat in de baarmoeder zat wat nu is losgeschud door het lopen.
Had ik ook! na 1,5 week was het bloedverlies weg om vervolgens met 4 wk weer terug te komen. Met 6wk was het weer weg en nu weer last (maar denk dat dat een ander probleem is). Ik houd dus ook mijn activiteiten in de gaten. Maar het kan idd dat als je activer wordt je toch weer wat bloed verlies was het antwoord van mijn klinisch verloskundige. (ook inwendige echo gehad bij mijn nacontrole)
Ik heb het ook even gehad, maar 1,5 dag eigenlijk. Rond de 5 a 6 weken verloor ik dus wast bloed.Mijn dochter is nu 13 weken en ben tot nu toe nog niet ongesteld geworden.