zwanger maar buikpijn

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door moniek1979, 20 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moniek1979

moniek1979 Actief lid

14 sep 2006
    225
    0
    0
    huisvrouw
    groningen
    :(
    ik heb een teset gedaan en ben zwanger. ongeveer 5 en een halve week... maar heb last van buikpijn.. net of ik ongsteld moet worden. ik maak me hier wel zorgen over maar wil nog niet ermee naar de dokter. ik heb eerder een miskraam gehad, maar toen voelde het heel anders. nu lees ik wel dat het kan omdat je baarmoeder groeit, maar is dat nou echt zo ?? zijn er mee moeders die hier last van hebben? of zal ik er toch maar mee naar de dokter? ik weet niet wat ik moet... :(

2. Female

Female Niet meer actief

hai moniek, ja dat is echt zo... ik zou me niet zoveel zorgen maken... ik heb er ook last van... ik heb vd week geloof ik onder 'ik ben zwanger' een topic geopend, Hoelang die pijn?
    Lees maar ff

en GEFELICITEERD!!

xxx

3. sanex

sanex Actief lid

15 aug 2006
    191
    0
    0
    Ik denk dat je je er niet druk om moet maken, en gewoon lekker moet genieten van je zwangerschap.
    En als je het echt niet vertrouwt, kan je natuurlijk altijd nog een afspraak bij de huisarts maken, misschien dat je dan volledig gerustgesteld bent?
    In ieder geval gefeliciteerd. ;):D

4. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hoi Moniek!

Maak je asjeblieft niet ongerust! Het hoort er écht bij!
    Het gevoel dat je elk moment ongesteld kan worden is omdat je baarmoeder aan het groeien is (soort trekken en krampen) Dit gebeurt ook als je ongesteld moet worden om al het prut naar buiten te drijven.
    Echter moet er nu niks uit :) Beetje krom geformuleerd, maar hopelijk snap je me...
    Ik heb hier zelf ook heel erg last van gehad de eerste paar weken. Sinds een weekje of 3 heb ik dit niet meer, maar er zijn ook vrouwen die hier langer last van hebben. Dat is bij elke vrouw verschillend!
    Geniet lekker van je zwangerschap meid ennuuuh.....:

GEFELICITEERD!

5. Friemeltje

Friemeltje Actief lid

2 jul 2006
    406
    1
    0
    Pff, ik heb er ook last van ik heb er denk ik
    al meer dan een week last van en ben pas drie dagen overtijd!
    Net alsof ik dus me buikspieren intensief getraind heb!
    Zou het dan?...ehm...nu vind ik het echt spannend worden!

6. Babe

Babe Actief lid

20 aug 2006
    191
    0
    0
    Ik kan het me nog heel goed herinneren van mijn eerste zwangerschap. Steekjes en krampjes recht onder je navel ongeveer. Ik had steeds het idee dat het mis zou gaan. Het is inderdaad je baarmoeder die aan het rekken is en dat voel je. Niet te veel zorgen maken hoor, OW en gefeliciteerd natuurlijk !!!!

7. Niet meer actief

Hoi

Ik heb er ook last van heb ook met vk gebeld en die zei ook dat heel normaal is.
    Je baarmoeder is aan het groeien en je darmen en organen worden daardoor een beetje weggedrukt wat ook de pijn kan veroorzaken.

Zij zei tegen mij voor je niet druk maken hoort erbij.
    Dus daar ga ik dan ook van op aan.

Van harte met je zwangerschap!!

Liefs Nathasja

8. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    * is ook gerustgesteld *

9. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

van harte gefeliciteerd moniek!

10. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ik had het ook!
    Ik had een positieve test, maar toch het gevoel alsof ik elk moment ongesteld kon worden. Ik maakte me daar toen ook druk om, maar zie mijn banner; momenteel heb ik een kerngezond meisje van bijna 3 maanden!

Niet druk maken hoor, en lekker van genieten!

Enne...gefeliciteerd natuurlijk!

11. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ken het, ikhad het ook. Had het zelfs bijna een week voor mijn NOD
    Dus was er echt heilig van vertuigd dat ik ongesteld zou worden ;)

12. Faith

Faith Lid

1 nov 2005
    80
    0
    0
    Ik had ook hele erge buikpijn met alle 2 mijn kids leek wel of ik buikgriep had die overigs wel 9 maand duurde wheheh

faith

13. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    idem voor mij, zelfs bijna 1,5 week voor NOD al... en dat bleef nog ff doorgaan tot 1,5 week erna...
    Nu af en toe nog...

14. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Same over here! ;)

15. moniek1979

moniek1979 Actief lid

14 sep 2006
    225
    0
    0
    huisvrouw
    groningen
    nou ben blij om te horen dat ik niet de enige ben die er last van heeft.
    nou maar hopen dat het wel lekker zit in mijn buik.

16. patries38

patries38 Bekend lid

2 mei 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    Niet ongerust zijn, heb ik ook.
    Hoort erbij. Snap je ongerustheid wel, ik heb ook een miskraam gehad, en je blijft daardoor onzeker. Alleen het voelt nu heel anders aan, ik voel mij nu ook zwanger en dat had ik bij de miskraam niet.
    we gaan er maar gewoon van genieten, we liggen niet ver uit elkaar zie ik, gefeliciteerd, nog!
    groetjes Patricia

17. O god ja, ik heb het ook hoor, rondom mn navel zo'n beetje, dus ook erboven (zouden mn darmen kunnen zijn, die zijn ook een beetje gescrokken van mn zwangerschap).
    Ik ben ook elke keer bang dat ik een miskraam krijg, maar elke keer voel ik dan of mijn borsten nog pijn doen, en dan weet ik dat mn kindje er nog zit! Hihi.

Van harte gefeliciteerd!

18. averbaan

averbaan Lid

14 aug 2006
    45
    0
    0
    verpleegkundige
    rotterdam
    Ik ben heel blij dit te horen want ik heb pas net positief getest maar ook buikpijn. Bij mijn eerste had ik het ook maar wel iets later, dus ik was er nu al helilig van overtuigd dat het niet goed zou gaan. Dit heeft me weer iets gerustgesteld.

19. moniek1979

moniek1979 Actief lid

14 sep 2006
    225
    0
    0
    huisvrouw
    groningen
    ik heb geen pijn rond mijn navel ;) maar echt net of ik ongesteld moet worden en als ik opsta trekt er vaak iets heel hevig in mijn onderbuik, echt net boven en of naast mijn schaamstreek. zal wel goed zijn. ga ik maar van uit.

20. linnepin

linnepin Fanatiek lid

25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    O jee, ik heb het ook. En mijn NOD is morgen. Ik denk ook heel de tijd dat ik ongesteld moet worden. Maar ik heb stiekem al een test gedaan en die was positief, maar ik ben toch allemaal bang dat ik ongi word. Maar misschien zijn het geen ongokrampen, maar krampen omdat mijn baarmoeder aan het uitrekken is ofzo. O ik hoop zo dat ik woensdag kan zeggen dat ik niet ongi ben geworden en dat de test weer positief was.
    Spannend.
    Groetjes,
    Linda

Deel Deze Pagina