Vandaag drie dagen over tijd. Ik voel niks. Geen symptomen menstruatie of zwangerschap. Iig dat denk ik... Man wil wachten met testen om teleurstelling te voorkomen maar ik word gek van dat wachten met een tampon in mijn broekzak. Dus testen of wachten?
Dan maar zonder man, tenminste dat zou ik doen. De hele dag in de stress zitten is ook niet leuk. Weet je tenminste waar je aan toe bent. Succes
Mijn man is buiten de deur. Niet bereikbaar...arrrgh wil hem natuurlijk bellen nu. Kan echt niet wachten totdat hij vanavond thuiskomt.
Gefeliciteerd!! Ik hoefde niet naar de ha, maar heb het wel even doorgegeven. Je kunt de vk meteen al bellen, maar je hoeft toch pas met een week of 8 voor het eerst langs te komen dus je hebt de tijd. Geniet lekker van je zwangerschap!
Dan wacht ik nog even met bellen. Kan volgende week ook nog. Nog een keer testen lijkt me overbodig gezien dit resultaat of zouden jullie dat wel doen?
Gefeliciteert die test is zo duidelijk dat je niet nog een keer hoeft de testen hoor bij me eerste heb ik wel 2keer getest zon digitale vond het leuk om het zo aan me ouders te vertellen haha ik had wel gelijk de vk gebelt en afspraak gemaakt en het ziekenhuis kreeg met 6 weken me eerste echo maar je moet doen waar bij jij je goed voelt
Gefeliciteeerddd Eiram! Ik ben nu 8 dagen overtijd en heb de hele tijd wel menstruatiekrampen en pijnlijke boven benen maar GEEN ongi. Ook ben ik sinds 2 dagen met vlagen misselijk, heb maandag een test gedaan maar die was negatief! Ik heb normaal een cyclus van 33 dagen..
gefeliciteerd meid! dat is een knaltest! positiever kan niet. ik wens jullie een gezond kindje toe en een fijne zwangerschap. genieten meid! ik jaloers hoor hihi