Geen eisprong!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Vlinder2016, 3 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder2016

Vlinder2016 Niet meer actief

Woensdag naar het ziekenhuis geweest & hieruit kwam dat ik geen eisprong blijk te hebben.
    Ik moet nu nog 2 keer bloedprikken de aankomende cyclus en dan krijg ik 27 juni de uitslag van hoe nu verder...
    Ook krijg ik dan te horen van mijn gynaecoloog of er anderhalfjaar geleden bij mijn laproscopie (in een ander ziekenhuis) te zien was of m'n eileiders wel goed toegankelijk waren.

Ik vind het heel spannend allemaal.

Meer meiden die in een soort gelijke situatie zitten of hebben gezeten? En hoe ging het toen bij jullie?

2. Voila

Voila Niet meer actief

Hee mop! Wel fijn dat je iets van duidelijkheid hebt maar vervelend dat het deze uitslag is. Hopelijk krijg je nog wat goede uitslagen binnenkort!
    Ik word deze cyclus ook gevolgd dus ben ook erg benieuwd wat daar uitkomt.

3. Vlinder2016

Hi lieverd!

Vermoeden ze bij jou ook dat je geen eisprong hebt?

4. Voila

Voila Niet meer actief

Ja doordat ik veel moeite heb om mn ei op te sporen via ovulatietesten, ik veel pijnlijke acne heb en mijn temperatuur gaat echt met pieken en dalen, laatste cyclus 48'dagen.
    Dus ben blij dat ze nu even mee gaan kijken! :) wel fijn zo snel al na ongeveer een half jaar gestopt te zijn met de pil.

5. Vlinder2016

Inderdaad, super fijn lieverd!
    Ik duim voor je dat alles gewoon goed is voor je.

6. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

23 mrt 2015
    1.534
    142
    63
    Vind dat ze dat snel doen ik loop nu al langer als een jaar aan te modderen zonder eisprong te kunnen vinden in me temp (2x wel gelukt) en mij willen ze nog steeds niet helpen zolang me vriend niet getest is... Ook al weet ik bijna zeker dat t bij mij nier goed zit

7. Voila

Voila Niet meer actief

Ik denk dat het erg verschilt per huisarts hoor.. (Ik ben een paar jaar geleden ook eens gestopt met de pil en toen ook geen eisprong gevonden een jaar lang)

8. Voila

Voila Niet meer actief

Thanks mop!!
    Hoop het ook. Hoe hebben ze bij jou al naar de eerste afspraak kunnen zien dat je geen eisprong hebt?
    Ik moet ook 2x bloedprikken, een echo en daarna hoor ik het pas

9. Vlinder2016

Ze hebben mij ook een cyclus in de gaten gehouden. Dus ook door middel van bloedprikken & een echo.
    En door het bloedprikken zagen ze dat ik geen progesteron aanmaak, dus geen eisprong heb.

Ging eigenlijk naar de gynaecoloog omdat ik 5 maanden ongeveer niet ongesteld werd (& ik ben bekend met endometriose) dus daardoor heeft de huisarts mij doorgestuurd & nu is dit er uit gekomen.
    Dus hoor 27 juni meer.

10. Vlindertjeh

Vlindertjeh Bekend lid

18 mei 2014
    545
    67
    28
    Vrouw
    Het zuiden
    He..
    Bij mij bleef ook een eisprong uit werd op een half jaar een keer ongesteld en een keer nja ongesteld kun je het niet noemen.. Doorverwezen naar ziekenhuis die gaven mij diagnose pcos... Na 8 maanden zoeken naar een eisprong gevonden (eerst tabletten reageerde ik niet op, toen Leo operatie en doorspuiten eileiders.. Uiteindelijk reageerde mijn lichaam op spuiten gonal f) wat was ik blij na 10 maanden mmm een eisprong!
    Heel veel succes in het ziekenhuis en dat jullie snel duidelijkheid krijgen en een goede eisprong vinden!!

11. Vlinder2016

En hoe snel was je toen uiteindelijk zwanger?

12. Vlindertjeh

Vlindertjeh Bekend lid

18 mei 2014
    545
    67
    28
    Vrouw
    Het zuiden
    Wij hadden het geluk dat ik de tweede cyclus gelijk zwanger ben geraakt, wondertje ligt boven in zijn bedje.
    Na de bevalling kreeg ik iets van een cyclus 35-49 dagen. Toen dacht ik jep het is weer terug dus gestopt met condoom en bam was het gelijk raak.. Bljkbaar cyclus van 37 dagen gehad😅

Deel Deze Pagina