baarmoedermond voor de menstruatie

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Jipx, 12 jul 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jipx

Jipx Lid

8 jul 2023
    7
    0
    1
    Vrouw
    Hi dames, vraagje hoe merken jullie dat je ongesteld word? Want ik moet nameljk maandag/dinsdag ongesteld worden. En ik met dat k wat hele lichte steekjes heb. Ik okk wel wat romige/melkachtig afscheiding die niet helemaal wit is beetje gekleurd lijkt wel als ik het op een wc papiertje doe. En me baarmoedermond kun je zegma wel gewoon voelen alleen is alles wel een beetje opgezet wat ik altijd wel heb voordat ik ongesteld word. ( sorry voor de details..) hoe ervaren jullie dit? Want kan op het internet er niks over vinden..

2. Momof3d5

Momof3d5 Bekend lid

13 feb 2023
    815
    768
    93
    Vrouw
    Mamma
    Belgiƫ
    Het is moeilijk vergelijken wat dit is bij iedereen anders en kan per cyclus verschillen..bij mij blijft mijn baarmoedermond hoog tot een uur of 2 voor het bloed eraan komt. En zit na 48 uur weer hoger tot eisprong en hij weer op het hoogste punt is.

Hopelijk heb je hier wat aan.

Jipx vindt dit leuk.
  3. Splitijsje

Splitijsje Fanatiek lid

21 nov 2020
    3.134
    3.212
    113
    Vrouw
    Als alles voelt zoals normaal is het prima toch (gezien je andere topic).

Jipx vindt dit leuk.
  4. WWJD

WWJD Niet meer actief

Het is niet per se aan te raden om je baarmoedermond te voelen. Daarnaast valt daar niet per se veel uit op te maken.

Einde cyclus kan je dezelfde 'symptomen' hebben bij zwangerschap en komende menstruatie. Dit komt door het hormoon progesteron. Je bm maakt zich bij beide op voor iets: een menstruatie of een zwangerschap. Pas na innestellen komt er hcg en kan je echte zwangerschapssymptomen gaan krijgen.

Deel Deze Pagina